vennligstvelgetnytt Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Har vært så heldig heldig å få malingsnedfall på bilen i sommer. Antageligvis sprøytemaling fra nærliggende industriområde. Min blågrå bil er full av hvite prikker Noen som vet om en forholdsvis enkel og rimelig måte å fjerne det på, både karroseri og vindu?
Fredrik Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Dette vil sannsynligvis kunne bli fjernet med clay. Du får kjøpt en "startpakke" på BilXtra. Meguiar's-sak som inneholder leireklumpen og en quick detailer som smøring. Vil koste deg rett oppunder 300,-.
Danielend Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 det eg vill ha gjort var å prøve å fjerne det med tynner og vis det ikkje går er det nesten berre å pusse det ned med 500 papir... tynner løyser opp plast så ikkje bruk det på plast xD
kazzper Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Haha, mange gode råd Gjør som Fredrik sier, bruk Clay. Enkleste er Quick Clay Detailing System (tror jeg navnet er) fra Meguiar's, fås hos mange BilXtra-avdelinger, Jegard Handel og godkjemi.com Ø
vennligstvelgetnytt Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 takker for tips, men nå ordner det seg uten at jeg trenger gjøre noe. vi var flere i samme båt så vi får det fikset på vertet sin regning
MaSo Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Jeg ville tatt kontakt med de som evt. har drevet på med sprøytemaling, er sikkert flere folk som har fått maling på bilene sine da
cossiemk1 Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 takker for tips, men nå ordner det seg uten at jeg trenger gjøre noe. vi var flere i samme båt så vi får det fikset på vertet sin regning Clay er det som brukes i slike tilfeller ja... Men siden dette nå ser ut til å bli en forsikringssak, så ikke si noe om clay, så får du mest sannsynlig hel-lakkering av bilen... Så tar du pengene isteden, og fjerner dette selv, med clay, IKKE bruk tynner eller slipepapir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå