Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Opera/Netscape/Explorer/andre(?), hva foretrekker du?


Anbefalte innlegg

Bruker kun Phoenix. Sider som ikke virker i Phoenix orker jeg ikke å se på (les: er vanvittig lat, og det koster for mange kalorier å skifte nettleser). Bortsett fra egne prosjekter som av og til må dobbelsjekkes i IE :D

 

Må si jeg er skikkelig imponert over andelen Opera og Mozilla brukere her. Skulle ønske fordelingen var representativ for nettet generelt. Håper dere alle gjør deres beste for å opplyse resten av verden om de fantastiske gode alternativene som nå eksisterer for IE!! :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjør mitt beste for å over bevise bruttern at Opera er best, men tror dere ikke iddioten (som faktisk har prøvd Opera) bruker explorer :grumpy:

HATER når jeg åpner explorer og skal skrive URL, så føkkes alt opp. :evil::evil:

 

Det dumme med å bruke opera er som mange sier at du blir så skuffet når du er steder hvor det ikke er Opera.

Lenke til kommentar

IE her.

 

Hva er galt med Opera? Sider jeg lager (ja, de er sjekket med W3C's validator) vil ikke virke normalt. Her om dagen sjekket jeg en side som hadde colspan i øverste rekke i tabellen og den klarte ikke å fikse bredden på de underliggende rekkene, noe både IE og Mozilla klarte greit. Da ble alle muligheter testet, med kolonneheadere, inline style osv osv. Løsning? Tabell inni tabell inni tabell inni tabell.... osv.

Lenke til kommentar
Jeg tror aldri jeg kommer til å høre på deg igjen, psilocybe.

 

åjoda, det kommer du nok til å gjøre. du kommer til å lese en post som jeg har skrevet (hvor jeg skriver at IE er bedre enn opera, IE 3.0 er bedre enn de fleste logitech-mus, eller at AMD er for folk som ikke har penger til en skikkelig prosessor), også kommer du nok til å tenke "åh, så dum han derre psilocybe er, siden han ikke deler mine synspunkter".

 

(Du bryr deg sikkert ikke uansett.)

 

nei, det er sant jeg ikke gjør.

 

 

Opera er kjappere og funker bedre. IE har problemer med ENKLE table's, til og med! Jeg blir umåtelig frustrert av sider som ikke er ordentlig koda! Og enda verre med browserne som ikke funker ordentlig!

 

vel, jeg syns IE er kjappere og funker bedre, og viser sidene som de skal. jeg bryr meg midt i rompen om de ikke følger en eller annen standard, så lenge de ser bra ut på skjermen min.

 

enkelt og greit. jeg har brukt internett i ca. 7 år nå, og vært innom de fleste browsere. fra versjon 4 begynte IE å bli bra, og IE har jeg holdt meg til siden da. prøvd ut et par versjoner av opera, og ikke vært særlig fornøyd. og grunnene til at jeg ikke er fornøyd, skriver jeg.

 

så slutt å syt..

Lenke til kommentar

Vel for og bli ferdig IE,Opera og Notscape er multikvasifunksonsprogramm.

Som inneholder mye pøkk og pø .

 

De bruker mye minne og har ekkle farger kanpper, bilder og

blinkende neonlys strødd utover hele skjermen, og det er før

du engang har begynt og laste den nettsiden du skal se på .

 

Er det ikke siden som er viktig ?

(det trodde jeg)

 

Phoenix er en browser . Når de begynner og lage et multikvasifunksonsprogramm.

Utav den og bytter jeg til en annen BROWSER

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...