Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Finnes det en bra og billig bilstereo pakke?


Anbefalte innlegg

Bare for å ha sagt det så er jeg rimelig noob i bilstereo verden!

 

Anlegget jeg har for tiden er det bare diskant i så og si :( Vil gjerne ha litt mere bass.

Er det noen som har noen tips til et billig greit kjøp?

 

Jeg trenger vel en forsterker av et slag også. Så basic kanskje bare en sumwoofer med forsterker tror jeg. Eller.....

Som sagt så har jeg lite peiling på dette så hvis det er noen der ute som kunne gitt meg et lite hint til hva jeg kan gjøre med dette så er jeg evig takknemlig :)

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er jeg nysgjerrig på hva du allerede har, og hva slags bil du har det i. Greit å ha et helhetsbilde av "situasjonen" først... :)

 

 

Ok jeg har en seat toledo 1996 mdl (Se bilde) Høytallere i front dører og oppe på dæsjbordet. Tror det kanskje er greit og bytte ut min gamle blaupunkt spiller også....

post-117790-1218298699_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Vet du hvor store høytalere det sitter i bilen oginalt?

Ta med deg et målebånd eller noe, så skal jeg finne noe til deg når du kommer med noen siffer, spiller kan jeg hvertfall anbefalle:

 

har denne pioneer spilleren selv, og er veldig fornøyd, MASSE forskjellig instillinger, masse du sikkert ikke trenger også hehe. Den har jo 3 rca utganger, så du kan bygge ut anlegget ditt i ettertid.

 

http://www.autobilstereo.no/product_info.p...roducts_id=1848

Lenke til kommentar
Vet du hvor store høytalere det sitter i bilen oginalt?

Ta med deg et målebånd eller noe, så skal jeg finne noe til deg når du kommer med noen siffer, spiller kan jeg hvertfall anbefalle:

 

har denne pioneer spilleren selv, og er veldig fornøyd, MASSE forskjellig instillinger, masse du sikkert ikke trenger også hehe. Den har jo 3 rca utganger, så du kan bygge ut anlegget ditt i ettertid.

 

http://www.autobilstereo.no/product_info.p...roducts_id=1848

 

 

Har 2 8" og 2 6" Forrest i bilen

Lenke til kommentar
Hvor mye penger kunne du tenke deg å bruke totalt da? Hvilken Blaupunkt er det du har?

Hva trenger du av funksjoner i en ny spiller da? USB-inngang? iPod-interface?

 

 

Har akkurat kjøpt meg en FM transmitter til i phonen som man kan også bruke usb på så en usb tilkobling på stereoen hadde hvert noe.

 

Trenger som sagt ikke noe supert anlegg bare noe som låter greit til en billig penge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...