MrTjerbo Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Hei. Når jeg spiller forskjellige spill, f.eks Race Driver GRID og Flatout Ultimate Carnage så henger datan min seg. Noen som vet hvorfor? AMD 64 X2 3.0GHz Nvidia Geforce GTX 7900 4 gb ram Skjermkortet er ikke verdens beste, men klarer å dra race driver på full grafikk uten at det hakker, helt til datan henger seg
Windoge Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Prøv å installer nye skjermkortdrivere. Dersom PC-en låser seg totalt kan det skyldes et varmeproblem med enten skjermkort eller CPU, men vil som sagt prøve å reinstallere noen nye drivere først.
Ducktoy Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Greitt å sjekke at cpu-kjøleren m/ andre er korrekt installert og sitter skikkelig. Var borti en pc for noen år siden hvor kjøleren var montert feil vei, hvor resultatet ble liten kontaktflate og deretter ustabilitet.
Windoge Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Ellers finnes det en rekke programmer du kan bruke til å sjekke temperaturen på disse tingene.
Zarcaz Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Spiller du på en stasjonær pc? eller en bærbar? for jeg har vært borti bærbare pcer som henger seg kunn under spilling og det var pga at det ble for varmt og vifta sitter jo under så =/ men prøv å finn ut temperaturer og instaler nye drivere.
Joney Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Det kan også være noe så enkelt som at spillet starter, og når det har startet blokker brannmuren din det med en eller annen godkjenningsmelding..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå