Gå til innhold

komplett (og andre slutter å selge xp1700) ????


Nzo*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ufff, jeg som hadde tenkt til å bestille meg en xp1700 i morra fra komplett. NÅ ER JEG SKUFFA! uff :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :grumpy:

 

Nei... du sier ikke det? Skulle ha XP1700 i dag jeg, men neida den kom ikke 20.03 som det stod, den ble fjernet! Snakk om en som ble sur ah!

Da må jeg kjøpe XP2100+, og det er ikke sikkert det er T-bred B engang. Om jeg ikke får den over 2Ghz på 1.85v så blir jeg enormt skuffa.

Mulig XP1800 kommer som T-bred B etterhvert, men jeg tviler egentelig på det.

Lenke til kommentar
ufff, jeg som hadde tenkt til å bestille meg en xp1700 i morra fra komplett. NÅ ER JEG SKUFFA! uff :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :grumpy:

 

haha! jeg fikk fra siste forsendelse og fikk tbred-b med god stepping!

klarer over 2.3ghz med luft :D

 

Jeg tenkte jeg skulle bestille når jeg så at de hadde noen få igjen på lager, men så trodde jeg at det skulle komme inn ett nytt parti den 20. Jeg ville derfor vente til den 20, for jeg tenkte da at det kanskje ville være en bedre stepping.

 

SNAKK OM Å DRITE I BUKSA!!!!!!!

 

jeg skulle ha bestilt mens jeg hadde sjangs...... dum som jeg var så var jeg sikker på at det ville komme nye den 20. :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...