Gå til innhold

Hvordan ser din bakgrunn ut?

Tristus`-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med å lage egne bakgrunner.. jeg har nesten sammme bakgrun som det clansiden til cs clanen min har.. bare modda.. den er drit stilig og passer bra til å organisere ikonene

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Svarte som er best da :thumbup: Buhu den "The Inner You" thingyen ble alt for liten for min oppløsning :cry: Men den var feet :thumbs:

Altfor liten faktisk.... Kanskje du har ALTFOR stor oppløsning...

Hvis du har dual, kjør et bilde + et speilvendt.

Skrevet
_StatuS_: Sprengningsekspertene 2 er den desidert beste filmen jeg noen gang har sett! Jeg lo!

hvor får man lastet ned disse filmene? var en kompis som kopierte den på et lan for en stund siden, men han har den ikke lenger.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

min desktop

Min desktop atm...gjort om litt på det (fjærna menyen til venstre osv) men har ikke orka og oppdatere screenshotet :ermm:

EDIT: stoort bilde...er ikke hjemme så gidder ikke resize..får heller trykke dere fram :)

Endret av MrX_
Skrevet
min desktop

Min desktop atm...gjort om litt på det (fjærna menyen til venstre osv) men har ikke orka og oppdatere screenshotet :ermm:

EDIT: stoort bilde...er ikke hjemme så gidder ikke resize..får heller trykke dere fram :)

Sinnsykt grim sketch, helt konge :w00t:

Skrevet
min desktop

WOOWW :scared: vilken visual theme ?? MÅ bare ha :thumbs::thumbs:

Skrevet

som sagt ikke hjemme så husker jeg ikke helt hva themet heter :dontgetit: men kan finne i morra ;) er ganske kraftig redigert da...bare bars og lignende som er som det opprinnelige themet..skulle gjerne ha byttet de ut med noe litt mer svarte da..slik at de kler bakgrunnen min ;) men det har jeg atm ikke funnet :cry:

Skrevet
min desktop

Min desktop atm...gjort om litt på det (fjærna menyen til venstre osv) men har ikke orka og oppdatere screenshotet  :ermm:

WOOWW :scared: vilken visual theme ?? MÅ bare ha :thumbs::thumbs:

Her finner du programmet jeg bruker for å legge inn visual theme...Og btw jeg har win2k pro :) Så man må ikke ha XP for å bruke det :) Selve themet jeg har brukt heter insigna ellerno lignende...Men som sagt er det mye jeg har gjort om på (lagt inn/fjerna en del addons, skifta alle fargene jeg har klart å skifte osvosv)

Skrevet (endret)

Hvordan mekker du sånn programtaskbar på desktopen? Jeg har aldri blitt/vært noen 1337 stylist...

Nvm, fikk det til nå...

Endret av HeavenHell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...