_Skywalker_ Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Kort og greit - trenger litt guideans for mitt neste mobilkjøp. To stående alternativer: iPhone 8GB ca 4000 kr (første generasjon, pent brukt i 1 år) Nokia N82 ca 4000 kr (ny fra butikk) Hva velger jeg folkens? Er en kompis av meg som selger iPhone, så har lyst å prute litt, hehe High five for alle svar!
gjestengangiblandt Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Kort og greit - trenger litt guideans for mitt neste mobilkjøp.To stående alternativer: iPhone 8GB ca 4000 kr (første generasjon, pent brukt i 1 år) Nokia N82 ca 4000 kr (ny fra butikk) Hva velger jeg folkens? Er en kompis av meg som selger iPhone, så har lyst å prute litt, hehe High five for alle svar! Hva med en ny iPhone 3G til ca 4300, ny fra butikken?
Hopperesque Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 iPhone 1G: Drøy overpris for en brukt mobil.
Mandarinskall Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 iPhone 8Gb 1 gen brukt til 4000 kr er litt drøyt syntes nå jeg da. Fikk kjøpt min helt ny uåpnet til billigere penge tidligere i år. Om du skal ta mye bilder vil jeg ikke anbefale iPhone, for kameraet er ikke særlig bra.
balltuss Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Ville ikke tvilt et sekund. Nokia N82 er den mest komlette telefonen på markedet. At den er billigere enn denne i-Phone er jo suverent bra. Ville ikke hatt en i-Phone om jeg fikk den slengt etter meg. Hadde selvsagt solgt den da he-he. Før du bestemmer deg så les dette: http://www.idg.no/pcworld/article103209.ece Uansett, lykke til med valget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå