Liteg0 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Skrevet 10. august 2008 Ok, testet Vista en del på den andre HDDen. Der skjer ikke akkurat d samme. PCen klikker fortsatt, men nå får jeg blue screen hvær gang, den fryser altså ikke bare lenger. Disse meldingen har jeg fått på blue screenen: ntfs.sys ett eller annet, og MEMORY_MANAGMENT. Da betyr d at disken ikke var ødelagt å jeg er tilbake til CPUen å kanskje GPUene.
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Vis du ikke har gjort det oppdater til aller siste BIOS versjon som finnes for ditt hovedkort. Så tester du om dette hjelper noe for deg så du blir kvitt Blue Screen Of Death problemene. Det du også kan tester er memtest86+ memtest86+ Lykke til håper det vil hjelpe deg, vis ikke det har løst seg innen mandag så ringer du til der du kjøpte pc-en og spør hva de kan gjøre med det og spør om du kan få sende den inn til dem så de kan feilteste den. For da er det noe som ikke fungerer skikkelig og skaper konflikter for deg. Lykke til
Nizzen Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Godt humør: Hvis pc`en fryser, sett på varmeovnen
Znip Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Jeg har testa med ny CPU og HK idag, å pc'en fortsatte å fryse.. fikk samme CPU-spikes på "loggbruk for CPU" Så skifta jeg skjermkort, å da funka alt! Rart å tenke på, at skjermkortet er problemet, ettersmo både CPU og HK har oppført seg rart... Jaja, mysteriet mitt er iallefall oppklart
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Det er godt og høre at den fungerer igjen mye som kan gjøre at en pc får problemer, ofte det merkligste som faktisk er årsaken. Lykke til videre med pc-en din og må dere få mange lykkelige år sammen hehe
Liteg0 Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 Håper virkelig CPUen er problemet mitt. Har SLI, så å skifte skjermkortene vil koste meg en formue. Den nye CPUen ligger på posten nå, så jeg henter den i morgen, så får vi se hva som skjer. Jeg krysser fingrene, men tror ikke d er CPUen ettersom at jeg altid har så inni helvette mye uflaks. Men hvordan kan d ha seg at beggen skjermkortene mine er gåene, selv om de ikke har kjørt i nærtheten av de temperaturene dere sier er max?
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Spikes i strøm flyten kanskje. Lyn nedslag kan ha slått dem ut eller lignende. De kan også bare være at det er noe galt med 1 eller begge av dem bare. Vis det er skjermkortene så har du jo garanti/reklamasjons tid på dem så du kan snakke med de der du kjøpte dem og få dem testet og se om det er noe galt med dem, da får du jo nye vis det er noe galt med dem. Mvh donnieakalefty
Liteg0 Skrevet 22. august 2008 Forfatter Skrevet 22. august 2008 Ville bare informere om at d var CPUen som var gåen, så etter at jeg skiftet den har PCen kjørt knirke fritt. Er litt urolig for tempen på den nye CPUen da, så jeg tenkte jeg må kanskje ha en ny vifte. tempen ligger på 35C idle å oppi nån å førti under load. Dette er ikke core temp, den får jeg ikke se av en eller annen merkelig grunn.
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Det er ikke ille tempraturer dette, hadde vært værre om den var 60-70 idle alt over 70 er ille så 35 er faktisk en helt grei tempratur. Mvh donnieakalefty
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå