Gå til innhold

Trendy ting til å ha ting i? (+ et par andre klærrelaterte spm)


Anbefalte innlegg

Vel, nå er det slik at jeg nærmer meg tiden som mannlig student og må da ha noe til å frakte ting til og fra universitetet med, en slags væske om en kan kalle det det.

Vet egentlig ikke hva jeg vil ha, men ikke så altfor dyrt (tenkte å ta meg en liten shoppingrunde nå til lørdagen), under 1000-lappen definitivt.

 

Siden jeg allikevel skal ut på shopping den dagen så trengs også et par andre klær (ikke sko, jeg har et par, holder i massevis :wee: ). Og lurte på om dere hadde noen tips til hvor jeg kan finne (eller eventuelle modeller som passer mine "krav") klær.

 

Først og fremst så trenger jeg et stykk shorts til (til dagligdags bruk siden jeg har kun en, altså ikke badeshorts). Helst noe med ruter eller lignende.

 

Og så trenger jeg en ny bukse eller to, kanskje tre vil noen si. Min passform er vel 36 i livet og 34 i lengden om jeg ikke tar helt feil og liker best litt trange ved leggene og litt videre ved lårene (ikke tenk uniformen til tyske soldater).

 

Det jeg trenger mest er gensere, tynne og lette gensere er det jeg går i, altså ikke noe hettegenser/collegegenser. Jeg liker ganske godt de modellene de har på Hennes & Maurits, men de er kun enfarget og veldig kjedelige (egentlig bare den sorte som appellerer til meg og gir ikke godt inntrykk om en kun har samme genser som en bruker). Jeg tenkte noe mørkt med litt detaljer, men ikke noe tragisk "model of 74" og annet tull, men en figur av et slag. Hadde foretrukket bomullaktig stoff, men hadde en veldig behagelig genser av ull som jeg synes satt perfekt (synd jeg klarte å putte den i trommelen så den krympet :( ), men også denne er vanskelig å finne i butikker.

Jeg har ikke lykkes å finne slike gensere siden 8. klasse eller noe.

 

Jeg kan si meg enig i at posten ble litt rotete, men dere ser vel hva jeg spør etter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Billabong på Urban har fine, rutene shortser som rekker til litt under kneet. Bruuns Bazaar har pene shortser som rekker til litt over kneet. Alt kan fåes med ruter, men de fra Bruuns er mer diskre. Jeg mener at Levis har bukser i den fasongen du beskriver. Acne har noen chinos i den fasongen også, hvis du skulle trenge det.

Skal du bruke vesken til pc, eller kun bøker?

Lenke til kommentar

Vet at det er mye salg på bukser på JC nå, ville tatt meg en tur dit og sett på bukser. De har mange forskjellige merker og modeller. Er sikker på at du vil finne noe der, men du må være villig til å lete ;) Ellers har Carlings mye bukser.

 

Har hørt at Utro også har mye kult. Er litt i samme sjanger som Carlings og Stress, men hopper over "kjedelige" basisklær som ensfargede gensere/T-skjorter.

 

Når det gjelder veske/bag så har muligens Wedins eller Morris det du leter etter. Hvis du bare skal ha til laptop kan du få noe billig på Clas Ohlson.

 

Det er det jeg kom på for øyeblikket, skal se om jeg kommer på noe mer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...