M4ds Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Hei. Jeg leter etter en billig BMW Z3, helst under 90.000 kr. Jo billigere, jo bedre (for meg). Jeg har sett litt på finn og autodb, og har funnet én som jeg liker. Vet dere om andre steder som de evt. legger ut slike biler, eller om noen på et forum selger en?
Kent Touch This Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 De aller fleste bruker finn.no til å selge bilen sin. Du kan eventuelt ta en titt på www.bmwccn.no eller www.bimmers.no
M4ds Skrevet 8. august 2008 Forfatter Skrevet 8. august 2008 Fant dessverre ikke noe der. Er de veldig sjeldne eller noe sånt?
Fisk1 Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Det ligger i dette øyeblikk 15 Z3'er ute på Autodb, og 31 på Finn.no. Det er altså ikke verdens mest sjeldne bil, men det finnes ikke hauger av de heller. Den billigste på AutoDB Den billigste på Finn.no Lykke til!
spøkelse Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Eller så kan du hente en selv i Tyskland. Der er utvalget større enn i Norge, og prisene lavere. Sjekk www.mobile.de
magnusalex Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Hva med toll og sånt? Toll.no importkalkulator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå