Gå til innhold

Hybel @ Carl Berner Studenthus (Oslo)


Hazno

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal flytte inn i Carl Berner Studenthus i Oslo om 1.5 uke, og er i den sammenheng ganske nysgjerrig på hvordan "tegningene" over hybelene ser ut med tanke på kjøp av møblement (jeg flytter inn i en 15 kvm umøblert hybel med eget bad, altså ikke dublett).

 

Kunne noen som bor i en slik hybel eller kjenner noen som bor i en slik hybel ta et par minutter i paint eller noe og tegne raskt for meg hvordan en slik hybel ser ut? Da tenker jeg på plassering av Dør, bad (og døra til badet), vindu, panelovn, og kanskje til og med stikkontakt og kabel-tv uttak.

 

Hadde satt stor pris på om noen kunne ta seg tid til å gjøre dette for meg.

 

Mvh

Hazno

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg skal flytte inn i Carl Berner Studenthus i Oslo om 1.5 uke, og er i den sammenheng ganske nysgjerrig på hvordan "tegningene" over hybelene ser ut med tanke på kjøp av møblement (jeg flytter inn i en 15 kvm umøblert hybel med eget bad, altså ikke dublett).

 

Kunne noen som bor i en slik hybel eller kjenner noen som bor i en slik hybel ta et par minutter i paint eller noe og tegne raskt for meg hvordan en slik hybel ser ut? Da tenker jeg på plassering av Dør, bad (og døra til badet), vindu, panelovn, og kanskje til og med stikkontakt og kabel-tv uttak.

 

Hadde satt stor pris på om noen kunne ta seg tid til å gjøre dette for meg.

 

Mvh

Hazno

Har desverre ikke svar til deg, men lurer på mye leien er på hybelen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...