Newbie1KENuubie Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Nesten alle kompisene mine sier jeg bør gå fury-treet med dual wield for PvE og levling. Jeg kjørte fury og dual wield (2 epic sverd på min level, grei armour ellers), samt berserker stance. Jeg lærte meg etter hvert å bruke characteren min effektivt med tanke på timing av angrep og skills. Men jeg synes fortsatt ikke jeg var særlig effektiv. Jeg respeccet arms med 2h sword, til tross for at kompisene mine rynka på nesa og sa det kún egnet seg til PvP. Nå har jeg spilt det en periode og.. whoa, stor forskjell. Jeg er mye mer effektiv i PvE enn jeg var. http://armory.wow-europe.com/character-tal...e&n=Nerezza Har jeg gjort noe feil? Eller tar kompisene mine feil når de sier at Fury er best for PvE? NB, ikke bry dere om gearet mitt. Har begynt på nytt etter at jeg vendored alt for 1 år siden. Jeg var mye bedre gearet når jeg kjørte fury, men likevel mindre effektiv.
Gakks Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Levle som det du vil du. Fury er nok best å levle med om du vil være rask, men hvis du foretrekker Mortal Strike så er det ikke noe i veien med å gå den veien. http://www.tankspot.com/forums/tankspot-li...emystified.html
gamer73 Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 (endret) Fury DW vs Arms dmg kommer mye ann på det gearet du har tilgjengelig. Rent teoretisk er vel DW fury kanskje hakket bedre for pve...muligens bare for selve boss-fighten men... Fury 2H er vel all slam-timing osv.. Dette er jo sinnsykt stress så velg dette kun om du er hardcore og ellers uten liv Personlig klarer jeg ikke leve uten mortal strike:) Men sånt rent generelt så vil et 2H arms spec gjøre deg mye mer fleksibel enn et rent fury DW spec, med at du er god i både pvp og pve. I tillegg vil jeg tro at det er mye lettere å skaffe bra arms gear:) Endret 6. august 2008 av gamer73
Luz Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 (endret) For å si det enkelt, spill hva enn du selv vil spille som, for ellers vil spillet bli kjedelig for deg. Og etter mine erfaringer er fury dw endgame raiding builden. Det er ikke dødsviktig å være fury, du får xp av mobs some du dreper med en 2 hander og. Så specc som du vil selv tbh =) EDIT: Ang. specc, ville fjerna de siste 6 pointsa i Arms og få plassert points i Commanding Presence. Endret 6. august 2008 av Luz
Newbie1KENuubie Skrevet 7. august 2008 Forfatter Skrevet 7. august 2008 For å si det enkelt, spill hva enn du selv vil spille som, for ellers vil spillet bli kjedelig for deg. Og etter mine erfaringer er fury dw endgame raiding builden. Det er ikke dødsviktig å være fury, du får xp av mobs some du dreper med en 2 hander og. Så specc som du vil selv tbh =) EDIT: Ang. specc, ville fjerna de siste 6 pointsa i Arms og få plassert points i Commanding Presence. Takk for svar alle sammen! Jeg har også blitt veldig avhengig av mortal strike etter at jeg respecca arms. Regner med jeg holder meg til arms. Luz, takk for tipset. Jeg har vurdert å gjøre om litt på builden min... Jeg vurderer å droppe Deflection og Iron Will mens jeg quester og levler char'en min, til fordel for Imp. HS, Imp. Rend, Imp. Charge og Imp. TC. Dette er skills jeg bruker mye. Kan du ta en titt på denne builden, ser den grei ut? Blir litt hybrid mellom arms og fury. LINK - Warrior build
sharpspear Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 sjekk warriors speccs i de større guildene som skgaming, nihilum etc. til leveling så har det vel ikke så veldig mye å si åssen specc du har. men i end game er fury den beste veien å gå imo. eller så tror jeg du vil få rage problemer. mine 2 øre
Luz Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 (endret) Deflection er egentlig ganske ållreit å ha, du vil i lengden få mindre downtime. Annet enn det så synes jeg speccen er viable, selv om jeg aldri har vært noen Blood Craze fan Her er vel det jeg hadde gått for om jeg skulle lvle som ms. http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Endret 7. august 2008 av Luz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå