Gå til innhold

Forslag til enkle, men gode CMS´er?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig så har jeg brukt xoops til slike prosjekt. Eksempel på en liten side som er laget med xoops, finner du her (Pengeprat). Selv har jeg valgt at kun registrerte brukere kan kommentere, men det er fullt mulig å ha den åpen. Mange skins tilgjengelig, er du litt handy med php kan du selv få xoops til å se ut akkurat som du ønsker. Stort utvalg av moduler.

Lenke til kommentar

Wordpress lar deg poste nyheter, lar andre registrere seg og kommentere, og med plugin for nedlasting: http://wordpress.org/extend/plugins/download-monitor/ (ja, wordpress kan lett gjøres om til et CMS med forum og what-not, med så mange plugins som fins til det)

 

Expression Engine har ikke filmanager, men ifølge developerne skal det komme i versjon 2.0 som de sier er i rute til slutten av sommeren nå (usikker om det er med free versjonen). Communitiet er et av de beste jeg vet om, og av alle CMS'er jeg har prøvd så mener jeg EE er aller best på templates, som en designer har du full kontroll på absolutt alle sidene - men det tar deg et par dager før du forstår det, du må sette deg inn i det.. straks du har satt deg inn, så er det ingen knoting med php tags eller stuff.

 

Movable Type har jeg ikke mye erfaring med, men har hørt mye bra om de også, kan være verdt å sjekke ut ;)

Endret av wolferey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...