Gå til innhold

Trenger jeg et skjermkort bedre enn SAPPHIRE Radeon HD 3850 512MB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Det holder det uten problem det, bare skaff en ledning som er lang nok til tv-en du så er det bare og velge kanal og nyte morroa med stor skjermen.

 

Har selv prøvd HD på min data skjerm som er HD sertifisert og den er bare 24 men det var utrolig stor forskjell og utrolig gøy og se på.

 

Lykke til med kortet ditt.

Lenke til kommentar

takk for hjelpen :) har allerede ledninger og alt sånn siden maskinen har vært koblet opp på skjermen med dette kortet før. glimrende bilde ;) hehe grunnen til at jeg spør er fordi det nylig gikk istykker og da lurte jeg på om jeg likesågodt kunne kjøpe et bedre et hvis det trengtes, men det gjør det jo ikke da :) igjen takk for hjelpen

Lenke til kommentar

Et siste spørsmål.

 

nå holder jeg på å sende inn the defekte kortet mitt (SAPPHIRE Radeon HD 3850 512MB), men Amentio.no er den treigeste nettbutikken jeg noen gang har vært borte i! har gått halvannen uke og jeg har ikke fått retur nummer engang...

 

uansett. jeg har ikke så mye peiling på skjermkort, men er det noen som kan gå på netshop.no og hjelpe meg å finne et skjermkort på lik linje med SAPPHIRE Radeon HD 3850 512MB (de har ikke denne inne) som jeg kan kjøpe og bruke midlertidig. (amentio bruker FOR lang tid)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Tar ofte litt tid med nettbutikker ja, ivertfall når det er så mange som har felles ferie.

Da stopper jo Norge opp i 2 måneder nesten, kun det aller viktigste vil gå rundt men det går i sirup fart.

Så du får smøre deg med tålmodighet da.

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...