Gå til innhold

Hva slags Half-Life for å spille CS ?


Anbefalte innlegg

Ok.

 

Tenkte jeg skulle hive meg på CS bølgen som forsvant for lenge siden.

 

Aldri spilt det før, og som jeg har forstått det så er CS en Half-Life addon.

 

Men når jeg søker litt rundt på nettet finner jeg aldri "hovedspillet". Bare en hel bunch med addon'er og expansion-pakker.. Ikke engang på Sierra's egen hjemmeside, sto det noe om "hovedspillet".

 

Kan noen forklare meg med te-skje om hva jeg trenger for å spille Counter-Strike ?? Half-Life : Blue Shift eller hva søren trenger jeg ? :oops:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei. først trenger du en HALF LIFE cd- med cdkey..

 

dette får du kjøpt på f.eks elkjøp til ca 199 kr.. under da navnet: half life generations..

 

du installerer half life cden.. ingenting mer,

 

så søker du på nettet etter half life 1110

 

og laster ned upgraden til half life slik at det blir versjon 1.1.1.0

 

så går du inn på www.counter-strike.net og laster ned cs-mod 1.5 full og installerer dette..

 

deretter går du inn i cs.. og setter opp spillet..

 

og etter det.. så går du ut av cs.. og går inn på http://www.wargamingnor.com/howto1.htm

og lærer deg hvordan du skal oppføre deg online og hvordan du skal forberede deg på å spille.. les gjerne alle tre innlegga. :)

Lenke til kommentar
med half life generation får du med 3 cd keyer istedenfor en, det er en viktig grunn til at det er så mange cheater siden du kan cheate bort 2 keyer og spille med 1.

 

Du er rimelig råtten hvis du cheater multiplayer! £@[&%#! Desskuten, jeg har Half-Life Generation, fikk bare 1 CD-key.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...