Gå til innhold

Ny Red Alert-mod til C&C: Renegade!


Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig visst dette lenge nå, men det slo meg at ikke ALLE har fått det med seg, så jeg poster det likevel.

 

Som sagt: Det jobbes nå med en mod til det nå ett år gamle C&C: Renegade. Denne moden vil konvertere hele spillet til Red Alert-stil (vi gleder oss, ikke sant? :D )! Det blir tredimensjonalt gjensyn med Mammoth Tanks, Tesla Coils og selveste Tanya! En god ting for oss som bare har spilt Red Alert, og ikke har hatt den glede å prøve original-C&C.

 

Kan dette være den nye konge-moden? Vi RA-fans krysser fingrene!

 

Les mer på Renegade Realms.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det originale C&C-spillet har myyye bedre gameplay enn Red Alert (selv om det er ganske bra det og)... Har spilt original C&C veldig mye selv, og mener det er det beste i C&C-serien... Må være blant de beste strategi-spillene og :D

 

Kunne godt satt meg ned og spilt det den dag idag!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
red alert 2 er det beste c&c spillet gjennom tidene, prism tanks de kuleste tanksene gjennom tidene, ra2 er bedre enn generals, som jeg ble meget skuffet over...
hvorfor likte du ikke generals? jeg syntes det er det beste strategy spillet jeg spilt! det som er bedre med Ra2 er at det er mye mer ting man kan bygge!
Lenke til kommentar

Det artigste med C&C: Generals mener jeg er hvis du får tak 3-5 av supervåpna til de forskjellige folka og får brukt de samtdig. BOOOOM :lol:

Ellers så er jo AI'n i Renegade heller dårlig, kjedelig når du er i en gun-fight også løper personen du skal beskytte rett foran siktet ditt. Og da ender det med at du dreper den personen nesten (hvis man ikke følger med). :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...