Natrich Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Hei! Skjermen min på selve laptopen har blitt ødelagt. Og jeg trenger dermed en ny. Er det noen her som vet hvor man får kjøpt en skjerm til å bytte ut med den som er ødelagt? Evt. hvor mye koster en ny skjerm? Modell: HP Compaq nx6125. Natrich
AKIRAx77 Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 (endret) Er den fysisk ødelagt? Knust? Eller har den feks bare blitt mørk og du kan skimte ett bilde? Da kan det være at bare lyset har gått og du får byttet det på garantien. Å kjøpe fra HP vil nok være svindyrt. Ebay kan være beste stedet for å finne laptop deler. Feks: http://search.ebay.com/search/search.dll?s...p=32%26fsoo%3D2 AKIRA Endret 3. august 2008 av AKIRAx24
Natrich Skrevet 3. august 2008 Forfatter Skrevet 3. august 2008 Er den fysisk ødelagt? Knust? Knust... ser tre forskjellige farger og man ser ikke noe som ligner på Windows XP
Natrich Skrevet 5. august 2008 Forfatter Skrevet 5. august 2008 Snakka med HP idag, 3000-4500 dask for å bytte ut skjermen...vanskelig valg må jeg si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå