Gå til innhold

Minne fullt på N82


Anbefalte innlegg

Jeg får opp denne meldingen når jeg blar i galleriet. Det samme skjer noen ganger når jeg leser meldinger (men da står det meldinger:). Minnet mitt er ikke fullt på noen måte, har nok minne ledig på telefonen (40 mb) og på minnekortet (250 mb av 8gb). Jeg har mange tekstmeldinger lagret på telefonen (2000 stk = 6 mb) og en del høyoppløste bilder (650 stk).

Galleri:

Minne fullt: Lukk noen programmer og prøv igjen.

 

Har nylig oppdatert programvaren på telefonen men jeg vet ikke hvordan jeg sjekker versjonsnummeret.

 

EDIT: *#0000# viste meg:

V20.0.062

28-02-08

RM-313

Nokia N82 (03.01)

 

EDIT: Google sier restart og ta ut batteriet, men jeg har fortsatt samme feil. Når jeg går inn i galleriet og blar litt kjapt får jeg opp samme feilmelding.

Endret av sverreco
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Bumper denne tråden da jeg har samme problem. Jeg har ingen mulighet til å motta meldinger eller gjøre noe som helst, fordi telefonminnet er fullt! Men jeg har alt lagret på minnekortet, og på telefonminnet finner jeg bare 44kb kalender (har noen kalenderoppføringer), 80kb i telefonkatalogen (den er grei) og 19 kb dokumenter (har noen notater i "notisblokken") og 8 kb meldinger (har ingen meldinger der, men standard-malene er der). Resten står på 0. Inne på filbehandling er det helt tomt i mappene på telefonminnet . Jeg har ikke lastet ned noen ting, alt er "standard". Likevel står det at 132MB telefonminne er brukt, og at det er 0B ledig igjen.

 

Jeg har prøvd mye forskjellig. Restartet mobilen, tatt ut batteriet for natta, tatt ut minnekortet og brukt telefonen uten minnekortet, oppdatert mobilen til siste firmware (samme som i det forrige posten, ovenfor), tilbakestilt alt med *#7370# og deretter ikke rørt noe. Likevel kommer meldingen alltid tilbake.

 

Det rare er at jeg har faktisk opplevd det samme med N73. Jeg prøvde alt, jeg sendte den til og med tilbake til service. Men problemet kom tilbake etter en stund. Jeg kjøpte da N82, mens moren min overtok min gamle. Hun har bare hatt det samme problemet en gang, ellers så har det gått fint. Det har gått ni måneder nå, siden jeg ga bort min N73 og kjøpte N82. Jeg blir oppgitt at det skjer igjen med min N82 nå også. Tips, anyhoo?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Det er RAM minne det er snakk om her ja. Bra du fant en løsning, for det er egentlig ingen logisk gurnn til at den skal klage om lite ram når ingenting kjører

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...