Malmern Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Hei, har et aldri så lite problem her, prøver å kjøre FFVIII på XP x64, men det låser seg ved Eidos skjermen Specs: SK: XFX GeForce 8800 512MB CPU: Intel Core 2 Duo E8400 RAM: 2 X 2GB 800 Mhz Har prøvd kompabilitetsmodus uten hell, og det finnes ingen patcher rettet mot XP eller lignende.
Pebble Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 finnes patch jo Har spilt gjennom det på XP selv, så vet det skal gå greit! Tror det var samme patchen jeg brukte! Ellers ville det kanskje vært greiest å kjøre det med en PS1 emulator, dersom du har det liggende.. Eller lignende..
Joakimd Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Høyreklikkpå exe-filen, velg egenskaper, velg kompatibilitet, prøv å sette kompatibilitetsmodus til andre operativsystemer. Lykke til!
Malmern Skrevet 3. august 2008 Forfatter Skrevet 3. august 2008 finnes patch jo Har spilt gjennom det på XP selv, så vet det skal gå greit! Tror det var samme patchen jeg brukte! Ellers ville det kanskje vært greiest å kjøre det med en PS1 emulator, dersom du har det liggende.. Eller lignende.. Nei, det er til FFVII (7), ikke FFVIII (8), vennligst les posten før du svarer ^^ Har ingen intensjoner om å kjøre det via PS1 emulator, vil gjerne ha pc versjonen til å funke, derfor jeg poster her Høyreklikkpå exe-filen, velg egenskaper, velg kompatibilitet, prøv å sette kompatibilitetsmodus til andre operativsystemer. Lykke til! Argh, sier det samme til deg som til han over, les posten før du svarer! Har prøvd kompabilitetsmodus uten hell
Pebble Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Vops sorry! men, har spilt det også! så vet det finnes en patch! Men, den vet jeg ikke om jeg klarer å finne igjen
Joakimd Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Åja, sorry Da ser det dårlig ut... Eneste løsning jeg kan se er hvis du enten bytter, eller dualbooter med 32 bit xp
Malmern Skrevet 3. august 2008 Forfatter Skrevet 3. august 2008 Vops sorry! men, har spilt det også! så vet det finnes en patch! Men, den vet jeg ikke om jeg klarer å finne igjen Det finnes en type patch ja, men ikke XP patch (har googlet og lest igjennom 15 søkesider) det som finnes er en Nvidia bugfix patch, som kom ut til Win98
Malmern Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 Problemet er løst! Måtte bare slette en fil ved navn Publish.pak som lå i FFVIII mappa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå