Gå til innhold

Bærbar eller stasjonær? Litte rom


Anbefalte innlegg

Jeg har nå et valg nå som jeg har et veldig litte rom her hjemme og jeg vurderer og kjøpe meg en ordentlig bærbar pc elle ordne opp min gamle del optiplex 210l og kjøpt jeg en eee eller noe lignene hva ville du gjor med plass og bruker venlighet og si??

Ps: Jeg er ikke noe hardcore gamer jeg spille for det meste css og c&c spill så er ikke så kresen men vil ha litt og gå på vis jeg finner meg et nytt spill ;)

 

Jeg mener og bruke så mye som 9 tusen.

 

Og på forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får jo stort sett mye bedre spesifikasjoner i en stasjonær pc, men etter min erfaring skaper stasjonære pcer på små rom UTROLIG mye varme. Jeg har et relativt lite rom, og har en stasjonær pc, samt bærbar og en tv. Den stasjonære pcen er stort sett av fordi det blir altfor varmt. Skrur den på når det er kalt :p

Lenke til kommentar

Har selv et rom på 11kvm med full luftig og rommet blir drit varmt om sommeren, men jeg trenger ikke å ha noen varmeovn om vinteren :p

 

For 9k så får du en ordentlig bra PC som takler det meste av spill såfrem du ikke kjøper ferdig PC av DELL eller andre lignende aktører.

 

For 9k så for du en bærebar som takler en del spill men du blir ikke like godt utrusta som med en stasjonær PC.

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt en stasjonær PC og helelr kjøpt en MSI wind eller lignende ved siden av ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...