Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Problem med Moped vs Mamma


Kaksa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da må det være fordi at du har trimsylinder slik at mopeden din blir til lett motorsykkel. Da må du vel betale avgifter for lett motorsykkel.

Det er jo ikke verre enn å nekte, slik at du blir avskilta. Så kan du sette på orginalsylider for deretter å vise den på biltilsynet...

Lenke til kommentar
Jeg tror det er denne som har ca. 40HK uplombert/originalt. :)

http://www.mc-nett.no/cagiva/02-cagiva/cagiva-planet-125-3.jpg

 

 

støgg sykkel, men må kjøpe deg RMX, Cross 125! 50 hester! :D

 

Ja den var ikke noe særlig tøff, men du får den vel med kåpe også?? Dessuten er jo cagiva kjent for å lage det råeste som er av 125ccm da!! :yes: kan vel få ut 52 hester av de uten så alt for mye trylling etter hva jeg husker :D

 

-----------------

 

Da må det være fordi at du har trimsylinder slik at mopeden din blir til lett motorsykkel. Da må du vel betale avgifter for lett motorsykkel.

Det er jo ikke verre enn å nekte, slik at du blir avskilta. Så kan du sette på orginalsylider for deretter å vise den på biltilsynet...

 

Det er jo ikke bare motoren det kommer ann på.. Bremser og diverse er jo mye kraftigere på en lett mc enn en moped.. Tror det så mye jobb, og så dyrt, å få en trimma moped registrert som en lettmc at det ikke er verdt det. Dessuten får du jo mye mer problemer med en trimma moped (motoren er ikke dimensjonert for såpass effekt..

 

-----------------

 

http://www.visees.no/peugeot_jetforce.html

 

Hvorfor ikke kjøpe den nederste av disse valgene JET FORCE: compressor..

Dritrått å race NSR-h0rene med en scooter da :D

Lenke til kommentar

nsr horer dro jeg med hergja rmx . lever ikke i dag desverre. Men til de av dere som blir kalt inn til statens vei vesen. gjør som meg, dytt en rimi pose i luft filtret. brukte en tank bort. men tok ut posen på parkerings plassen dems og la igjen en fin svart stripe på vei ut derifra.

Lenke til kommentar
Si at hun kan fortelle deg hvilken moped som går i 45??

Åsså at den mopeden er d beste du kan få tak i for penga...

Nytta for meg.. :woot:

tror jeg

 

Sow: hehe la oss sette opp sizen på siste linja di

 

quote="SoW"]Si at hun kan fortelle deg hvilken moped som går i 45??

Åsså at den mopeden er d beste du kan få tak i for penga...

Nytta for meg.. :woot:

tror jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...