Gjest Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Hei ! Fant et tekst basert spill som handler om hacking av andre pc`er og internett osv... Spillet heter: Slave Hack ( link ) Ganske kult, begynte for 15 min siden ca, og her er en begynner guide for de som er helt nye som meg Guide ( link ) Håper flere her vil hacke
vikingkylling Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Slave hack? Har ikke prøvd det, men har prøvd å hakke løs på slaver i enkelte spill. Teller det?
Gjest Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Slave hack? Har ikke prøvd det, men har prøvd å hakke løs på slaver i enkelte spill. Teller det? Hahah ! tror ikke det telle
southparkman Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 (endret) slettes ikke så dumt spill det her. Men det irriterer meg at noen installerer det viruset jeg prøver å laste opp. Da blir jeg infisert og får ikke lastet opp programmet. Endret 1. august 2008 av southparkman
southparkman Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 (endret) Kan du hjelpe meg videre? Jeg har nettop fått andre waterwallen og skjønner ikke hvor jeg skal videre. Finner ikke noen hint etter message of the day og den serveren som det ledet til hadde ingen andre hint. EDIT: fant ut av det Endret 1. august 2008 av southparkman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå