boxman Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Her en dag drev jeg og søkte etter info ang iPhone, og hvilke alternativ som ville være å foretrekke. Da mener jeg å huske at jeg kommer over en oversikt over hva HTC Touch Pro har, som iPhone ikke har, og vice versa. Men nå finner jeg ikke denne igjen. Noen andre som har sett den, og kan hjelpe?
boxman Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 Her en dag drev jeg og søkte etter info ang iPhone, og hvilke alternativ som ville være å foretrekke. Da mener jeg å huske at jeg kommer over en oversikt over hva HTC Touch Pro har, som iPhone ikke har, og vice versa. Men nå finner jeg ikke denne igjen. Noen andre som har sett den, og kan hjelpe? Fant den selv. Men det gjaldt Diamond da, og Pro skal vel være enda bedre, så...
josh909 Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Du kunne jo kanskje ha lagt til linken i posten din, siden andre muligens er interesserte i å lese den. ..og jeg bruker alltid å ta "skal være bedre" med en klype salt. Nå ble jeg aldri spesielt imponert over Touch Diamond heller, men ekstra tastatur skader jo ikke når man bruker Windows Mobile.
boxman Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 Du kunne jo kanskje ha lagt til linken i posten din, siden andre muligens er interesserte i å lese den. ..og jeg bruker alltid å ta "skal være bedre" med en klype salt. Nå ble jeg aldri spesielt imponert over Touch Diamond heller, men ekstra tastatur skader jo ikke når man bruker Windows Mobile. Selvsagt. Det var også meningen, men glemte det dessverre. Here goes: http://www.mobilen.no/wip4/duellen_touch_d.../d.epl?id=30682 Og når jeg skriver "bedre enn", så tenker jeg på plass til ekstra minne, blitz og tastatur. I mine øyne er det bedre...
KaareKanin Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Og når jeg skriver "bedre enn", så tenker jeg på plass til ekstra minne, blitz og tastatur. I mine øyne er det bedre... + bedre batteri. eneste negative med touch pro må være at den har litt mer tykkelse, såvidt jeg kan se da...
jevel Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 (endret) Samt at den er basert på Win Mobile. Definitivt et minus for den som har prøvd det. -KJ Endret 3. august 2008 av jevel
KaareKanin Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Samt at den er basert på Win Mobile. Definitivt et mius for den som har prøvd det. -KJ jeg snakket helst om diamond vs touch pro jeg da... Men jeg ville ikke si at WinMo er negativt, personlig synes jeg det er det beste og mest befriende OSet på noen telefon jeg noensinne har prøvd, inkl. iphone. Kommer helt an på hva du er ute etter, men mulighetene! Uten sidestykke!
jevel Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Beklager det noe offtopic inlegget i natt. Hadde nok ølbrillene langt nede på nesen når jeg skrev det. -KJ
KaareKanin Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Beklager det noe offtopic inlegget i natt. Hadde nok ølbrillene langt nede på nesen når jeg skrev det. -KJ Any time! Ølbriller er den beste unskyldningen man kan få fatt på
Toast Is Pimp! Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 (endret) Mulig og få Tutch Flow på Pro'en? Veldig synd at Tutch Flow 3D skal ta så mye ram av mobilen... Men vill ha Daimond. SIiIiIIIikle! Blir vell bytting av skjermbeskyttelse ut av tysan vis jeg skulle ha hatt HTC'en. Baksiden beskytter jeg med en slags mobiltaske. Finner mye på Ebay. Endret 23. august 2008 av Lord Grÿllwotth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå