Gå til innhold

Ny telefon - GPS, WLAN, vanlig mobiltastatur


Anbefalte innlegg

Etter at min trauste nokia 6110 navigator tok seg en svømmetur på et par minutter ble den aldri helt seg selv igjen. Den vil hverken lade eller navigere ordentlig i menyene(jeg trykker på venstre, den går en opp og til høyre osv.)

 

Jeg har insett at min iherdige demontering og tørking ikke klarte å redde den og ser meg nøtt til å erstatte den med en ny.

 

Jeg var veldig fornøyd med min gamle telefon, de eneste ulempene var at den manglet WLAN og at gps-en var noe treg. Kunne forresten også tenkt meg ordentlig blitz og autofokus, men man skal da ikke være for kravstor heller.

 

Kravene jeg har til ny telefon er derfor (viktigst øverst):

 

Vanlig mobiltastatur (ikke fulltastatur eller touch)

GPS

WLAN

ok kamera(gjerne med blitz)

 

Det gjør heller ingenting om telefonen er litt robust bygget som jeg hadde inntrykk av at 6110 var.

 

Telefoner jeg har sett på er:

 

Nokia:

E66

N82

N95 8gb

N96

 

Sony Ericsson

C905

 

Samsung

SGH-i8510 INNOV8

 

Er det noen som kan anbefale en telefon til meg? Helst en som er tilgjengelig i løpet av august.

 

På forhånd takk

Endret av n0b0dy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

N82 ser ut til å passe deg ganske bra, bruker S60 som din gamle telefon gjorde/gjør og har et veldig bra kamera med ordentlig blits og GPS samt Wlan..

 

ellers så har du jo også N78 som bruker den nye versonen av S60, gps Wlan og et 3,2 MP kamera.

Endret av zimmn
Lenke til kommentar

Har sett litt på n82, godt mulig det blir den, men tastene ser ikke så veldig behagelige ut. Kan jo være at det bare er en vanesak...

 

EDIT: batteritiden er jo heller ikke allverden, men kan vel kanskje ikke forvente mer...

Endret av n0b0dy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Har en E serie telefon selv, og en kompis kjøpte en N82. Veldig lite imponert over sistnevnte. Ja, den har alt av funksjoner, men så treg da gitt- multimediafunksjoner etc er trege som juling. Tastene var også et mareritt i forhold til min E51 og den er i tjukkeste laget IMO. Ville gått for E66 om du ikke på død og liv må ha godt kamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...