Gå til innhold

Nokia N73 begynner å ta kvelden


Anbefalte innlegg

Hei!

 

For en 2 ukers tid siden begynte mobilen min å oppføre seg rart. En helt vanlig Nokia N73 med 2GB minnebrikke.

Saken er den at jeg etter å ha sletta meldinger og bilder har begynt å få 2 svært uforståelige meldinger på skjermen.

 

Den ene meldingen: Ikke nok minne til å utføre handlingen. Slett noen data først.

Den andre: Advarsel: Lite minne, klargjør noen data.

 

Og noen ganger blir da mobilen fylt opp ved 20 tekstmeldinger og jeg kan ikke ta imot flere før jeg sletter noen igjen. Det samme skjer når jeg skal sende tekstmeldinger. Kan ikke sende pga for lite minne. Selv om det da skal være 2GB ledig + telefonminnet.

 

Noen som vet hva dette kan være fornoe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

For en 2 ukers tid siden begynte mobilen min å oppføre seg rart. En helt vanlig Nokia N73 med 2GB minnebrikke.

Saken er den at jeg etter å ha sletta meldinger og bilder har begynt å få 2 svært uforståelige meldinger på skjermen.

 

Den ene meldingen: Ikke nok minne til å utføre handlingen. Slett noen data først.

Den andre: Advarsel: Lite minne, klargjør noen data.

 

Og noen ganger blir da mobilen fylt opp ved 20 tekstmeldinger og jeg kan ikke ta imot flere før jeg sletter noen igjen. Det samme skjer når jeg skal sende tekstmeldinger. Kan ikke sende pga for lite minne. Selv om det da skal være 2GB ledig + telefonminnet.

 

Noen som vet hva dette kan være fornoe?

Det kan jo fort være at det ikke er lagringsplass, men minne telefonen mener. Hvis du holder inne menyknappen får du se hvilke programmer som kjører. Du kan jo prøve å avslutte de som ligger der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...