REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 IGJEN. FUCK Dro filene over som flytt, til en annen mappe. nå får jeg "Får ikke tilgang til filen. Det kan hende at filen er i bruk, at du ikke har tilgang til datamaskinen der den er lagret, eller at proxy-innstillingene ikke er korrekte." fy faaaaaaaaaaaen og nei, vlc funker ikke, ikke noe med codecs eller noe filene er der, men vil ikke spille av. halp
b-real Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Flyttes den over på en annen hardisk? Har du utført checkdisk av noe slag?`
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Skrevet 31. juli 2008 Flyttes den over på en annen hardisk? Har du utført checkdisk av noe slag?` Nei, er på samme disk. checkdisk? nei tror ikke det
b-real Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Da ville jeg ha skjekket hardiskene dine for bad sectors og lignende.
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Skrevet 31. juli 2008 Da ville jeg ha skjekket hardiskene dine for bad sectors og lignende. og hvordan gjør man det?
PerB Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Til trådstarter: Har du glemt at du allerede har en tråd med denne problemstillingen? (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=980718&hl=). Har du lest siste innlegg i den tråden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå