Gå til innhold

iphone 3g uten netcom?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hei. Har letet litt på nettet og lurer på om det er mulig å få kjøpt iphone 3g opplåst, slik at man kan bruke den med telenor eller andre levrandører? og hva koster eventuelt iphone 3g da?

dette er det eneste jeg fant, men dette ble skrevet før lanseringen 11. juli:

Kostnadene har vært mye omdiskutert i Norge, og plutselig snakker man i årskostnader og lignende. NetCom tilbyr flere forskjellige abonnementer, og i disse kan du velge hvilke som passer ditt bruk best. Ønsker du å bryte avtale med NetCom, og heller bruke Telenor eller andre, kan du gjøre dette, og telefonen koster da rundt 4.200 kroner.

Hilsen Andreas

|Og jeg har lyst på iphone selv. Men om jeg går til en netcom sjappe kan jeg bare si at jeg skal ha abonnemententet italk small og så sier jeg skal låse opp telefonen.

Det vil si at samlet med bruddgebyr vil iphonen bli på rundt en 4500-5000kr?

Jeg vil da bruke kontantkort på den, dersom det er det jeg har i dag, men spm er om jeg vil spare noe på dette etter som billigste abonnoment fra netcom med 16 gigg koster 7078kr etter 1 år? og er det i bunn og grunn lurt og lovlig å gjøre dette?

Har nettopp gjort dette, og det er ikke noe problem. Du kjøper telefonen som vanlig (med ett års binding - ta nytt nummer i stedet for portering!) og ringer kundeservice med en gang du har åpnet den. Si du vil åpne den opp og avslutte abonnementet, og innen en time kan du ta en Restore via iTunes og telefonen er låst opp (NetCom sender IMEI til Apple som setter telefonen som ulåst på sine servere).

Dette koster prisen av telefonen (2290), en mnd. abb (399) og 2400 kroner i bruddgebyr, og er selvsagt helt lovlig. Når du er ferdig med det kan telefonen brukes med absolutt alle simkort uten noen problemer.

Hei, ok så hvis jeg vil kjøpe en iPhone 3g kan jeg ta først et års abonnemang og så sier til netcom kundeservice at jeg vil åpne tlfen. Og da vil jeg få en lapp fra netcom i postkassa som jeg må betale for og åpne telefonen? Og hva vil det koste i alt dette?. Eller kan man kjøpe telefonen på netcom.no og så låse den opp og så få regninga? Har så veldig lyst på iphone 3G så om du svarer hvordan man gjør det blir jeg veldig glad :D
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...