Gå til innhold

åssen legger jeg inn filmer på mobilen min?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
åssen legger jeg inn filmer på mobilen min? har en Nokia N95 8GB...

 

haha, tuller du? :p har du en slik pc som du har i signaturen, så vet du ikke noe så simpelt? det er bare å innstallere nokia pc suite, eller du trenger ikke det engang. bare å plugg i usb'en i telefonen å dra filene du skal ha på telefonenen over til den disken som kommer opp i min datamaskin.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Off Topic

krabben911: selvom du har en dyr pc betyr det ikke at du kan data, veldig mange som har fancy pc-er men aldri bruker den til det den skal.

 

On topic:

Vis mobilen har minnekort på 8gb så setter du minnekortet inn i pc-en vis ikke så bare bruker du kabelen som fulte med mobilen og lar den koble seg til så skal det være og bare dra filene du ønsker over i mobilen sin mappe.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Off Topic

krabben911: selvom du har en dyr pc betyr det ikke at du kan data, veldig mange som har fancy pc-er men aldri bruker den til det den skal.

 

On topic:

Vis mobilen har minnekort på 8gb så setter du minnekortet inn i pc-en vis ikke så bare bruker du kabelen som fulte med mobilen og lar den koble seg til så skal det være og bare dra filene du ønsker over i mobilen sin mappe.

 

Lykke til

 

neida, men jeg synes det er talentløst at sånne folk som alltid skal ha det dyreste, og mest avanserte, bare for å briefe, ikke kan å bruke den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
neida, men jeg synes det er talentløst at sånne folk som alltid skal ha det dyreste, og mest avanserte, bare for å briefe, ikke kan å bruke den.

Det har du helt rett i, de burde finne noe annet og bruke tiden på. Er som og kjøpe en ferari i norge men du får aldri brukt den. Du får 1 måned med perfekt vær for bilen din og resten av året er den enten i garasjen eller på utstillinger.

Men folk tror jo at de trenger dyre pc-er for og briefe så de får sløse pengene sine da.

 

Personlig kjøpte jeg pc-en jeg har nå fordi jeg hadde spart penger enn stund og brukt masse tid på og finne en pc jeg kunne ha i 3-5 år. Ja jeg vet det er lenge men jeg spiller utrolig sjeldent noen av de nyeste spillene for de har blitt ur gamle for andre.

Lenke til kommentar
Off Topic

krabben911: selvom du har en dyr pc betyr det ikke at du kan data, veldig mange som har fancy pc-er men aldri bruker den til det den skal.

 

On topic:

Vis mobilen har minnekort på 8gb så setter du minnekortet inn i pc-en vis ikke så bare bruker du kabelen som fulte med mobilen og lar den koble seg til så skal det være og bare dra filene du ønsker over i mobilen sin mappe.

 

Lykke til

 

neida, men jeg synes det er talentløst at sånne folk som alltid skal ha det dyreste, og mest avanserte, bare for å briefe, ikke kan å bruke den.

 

 

for å si det sånn så tror jeg at jeg kan masse mer om pc enn deg krabben911! joda jeg kan mye om pc, men det dere begge har sagt til meg (dra fila over på mobilen) har jeg selvfølgelig prøvd, men når det står at det er 0 sekunder igjen så står den slik driiiitlenge og blir aldri overført... derfor spør jeg om det er en måte å legge film over på mobilen via et program...

 

ellers får jeg til å legge musikk over ved å bare dra de over slik dere sier...

 

og det er forresten integrert minnekort

Endret av Etern1tyy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Vel la oss ikke diskutere data kunnskaper for data er et gigantisk tema og blir bare dumt.

 

On topic:

Fulgte det med noe program til mobilen din?

Jeg husker at jeg hadde en sony ericson og da måtte jeg bruke et program for og få inn ting på mobilen.

Vis du sjekker cd-ene som fulgte med mobilen så kan du se om det ligger noe der.*

Nokia programvaren for mobilen din

Nokia Nseries programvaren

Lenke til kommentar

En liten ting som kan være lurt er å konvertere filmene dine til den oppløsningen telefonen har. I ditt tilfelle 240x320. Gjør du ikke dette, så skal jeg love deg at du vil oppleve delays i lyd og bilde. Pluss det vil legge en del.

 

Men nå vet jeg ikke nøyaktig hvilken oppløsning filmene dine har fra før av, men er de mer enn Nokiaens oppløsning, så bør du konvertere, slik at det ikke oppstår problemer som nevnt ovenfor. :)

Lenke til kommentar

jeg pleier alltid å converte filmene til Ipod format (.mp4) vd å bruke any dvd converter professional.

 

ellers fulgte det med Nokia Nseries programvaren ja: Nokia Nseries PC Suite, Nokia Nseries Video Manager og Nokia Lifeblog.

 

jeg har jo prøvd Nokia Nseries Video Manager, da velger jeg en film og trykker "convert and add to mobile", da blir filmen konvertert men aldri lagt inn på mobilen -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...