Joergen_jo Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 (endret) Hello! Jeg har ett problem med at skjermdriveren slutter å svare mens jeg spiller spill. Dette kan ofte skje 6-7 ganger på 10 minutter. Jeg spiller som regel CoD 4. Skjermkortet mitt er ATi HD3870. Jeg tror dette skjedde samtidig som jeg hadde virus for en liten stund siden. Det mangler også en .dll fil fra system32 men den husker jeg ikke hva heter nå... Jeg har også reinstallert skjermdriver ved hjelp av Driver Cleaner. Er det noe mer dere trenger å vite? Bare spør! Takk Jørgen Endret 30. juli 2008 av Joergen_jo
Joergen_jo Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Skrevet 30. juli 2008 (endret) Har du overklokket?Temp ved tung spilling? Det er fabrikk-klokket fra MSI. Temp ligger på 50-55 grader på absolutt max i CoD 4. Endret 30. juli 2008 av Joergen_jo
Evleos Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Du kan jo prøve å klokke ned litt, for å sjekke om det er der skoen trykker. Eneste gangene jeg opplever å få beskjed om at skjemkortdriveren har sluttet å svare (HD 3870) er ved heftig overklokking/varmeutvikling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå