Khogn Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 (endret) Ja, hei du! Jeg er på utkikk etter et godt spill til PC som dreier seg om å fly. Enten ren flysimulator eller kampflysimulator, helst moderne fly. Ikke 1. eller 2. verdenskrig. Jeg kikket litt på Flight Simulator X på Gayspot.com og jeg synes grafikken er skuffende stygg. I tillegg sier de at FPS'en er lav, noe som selvsagt ikke frister noe særlig. Jeg er derfor på utkikk etter noe pent, gøy/engasjerende, og ikke altfor vanskelig å sette seg i. Helst et spill som ikke er eldre enn 2-3 år. På forhånd, takk. PS: Helikopter-spill er godkjent! Endret 29. juli 2008 av Khogn
morpheos Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 (endret) Tviler sterkt på at du finner bedre simulator en FSX, og det du skal ha rimelig bra maskin for å dra all grafikken på fullt, så tror det er der det henger, ikke på selve spillet. se f.eks. noen eksempler på hvordan det KAN se ut; I tillegg finnes det haugevis med nye mashes etc. som er laget av bla satelittbilder etc, se f.eks på www.flightsim.no som er en bra side. Endret 29. juli 2008 av morpheos
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 (endret) Prøv Lock-On: Modern Air Combat. Moderne fly, grei grafikk og ikke så vanskelig og sette seg inn i... Endret 29. juli 2008 av Slettet-UUbruw
FredrikFtw Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Flight Simulator X er iallefall det beste spillet i sjangeren som jeg har prøvd.
Khogn Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Skrevet 30. juli 2008 Takk for svarene. FSX så plutselig mye bedre ut på disse bildene, ja! Men selv om jeg har en forholdsvis kraftig PC tror jeg det vil henge litt etter... Lock-On høres ut som en god investering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå