Gå til innhold

Hvordan kombinere data og kvinnfolk?


Pilseboben

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som kan si meg hvordan man best kan kombinere data og kvinnfolk? :?:

 

Dama hater alt som har med data og gjøre, spesielt meg foran datan... :sad:

 

Er det flere enn meg som har dette problemet der ute?

 

:grin:

 

_________________

-Bomboo

:evil:

AMD T-Bird 1300 mhz (200mhz fsb)

ABIT KT7-Raid

384 mb pc133 ram

Cardexpert geforce 2 MX400 64 mb 222/220

Win XP Pro

Creative 8438e cd-rw :cry:

Pioneer 106-s DvD

WD 40 gb HD

Fujitsu 6.4 mb HD

 

[ Denne Melding var redigert av: Bomboo på 2002-01-14 11:02 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-01-14 15:14, JarleW skrev:

Til Bomboo :


Å fytti rakker'n. Nå ble jeg redd.

Akkurat som om jeg skulle ha skrivd det selv. Godt ikke det bare er meg det gjelder.

Men det er ikke nok med det. Jeg er gift OG har 2 unger med dama.

Snakk om å driiite seg ut da. (Ikke alvorlig ment....hmmm... eller.....)
:lol:


 

har en pudding selv da, så har "bæsja på leggen" jeg og... (heller ikke alvorlig ment! ) :wink:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Eg har ikkje unger eller dame/samboar etc...

 

Har heller ikkje lån..

 

Har fast jobb...

Der eg jobber med administrering av sentralbord,arkiv,drift,undervisning,It,innkjøp,økonomi,personal +++....

 

Så trives i jobben..Og har ingen forpliktingar..Så kan sitte forran pcén så lenge eg vil.. :wink:

 

Men,noen ganger så hadde det vært kjekt å vært i lag med ei dame også da ... :wink:

Lenke til kommentar

Hehe. Folk er ikke gode her :smile: Driter på unga sine og slikt :razz:

Jeg er 15 og har dame. For meg er det veldig enkelt. Jeg har ikke så forpliktende liv som dere eldre karer her, så det jeg gjør er at når jeg er med hun, så er jeg med hun, og ikke PC-en. Skrur av skjermen og stiller ned viftene mine, så PC-en blir lydløs. Enkelt! :smile:

 

-Rage

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-14 11:01, Bomboo skrev:

Er det noen der ute som kan si meg hvordan man best kan kombinere data og kvinnfolk? :?:


Dama hater alt som har med data og gjøre, spesielt meg foran datan... :sad:


Er det flere enn meg som har dette problemet der ute?


:grin:


 

ja, hadde...

- men nå er det enkelt, for nå har jeg bare katt - så før jeg reiser på hytta ( med laptop såklart ), så rigger jeg til i vedskjulet med proviant og sengetøy ( til katten altså ) for 3 dager -

 

- forresten hender det at folk i din situasjon slår følge ;D

 

 

 

mvh. Tram

 

[ Denne Melding var redigert av: TRAM på 2002-01-14 16:27 ]

Lenke til kommentar

Vel, er seksten...

Fikk min første PC hos tanta mi. (Har blitt endel PC'er etter det.) Hu er syv år eldre enn meg, og er også knakende god i strategi-spill... (Jeg småsuger i strategi... Eller egentlig generelt... :grin:)

Mamma gikk på ett-eller-anna teit data-kurs en gang, og lærte å spille Kabal. Greide, etter tre-fire år, å lære henne FreeCell... Nå greier hun å bruke NettBanken såvidt, også...

Og den som lærte meg DeltaForce2 (på nettet), var også hunkjønn...

 

Og på skolen min lærte jeg ei lita søt jente å knuse folk i Tactical-Ops (UnrealTournament-mod). Hun tok headshots med DesertEagle right away, liksom...

 

Og dama mi (ex, nå)... Vel, noe av det jeg prata om første gang jeg møtte henne (lenge før jeg fikk vite at hu var interessert i meg) var å fortelle om harddisk-konfigurasjonen...

 

Men bortsett fra det, så er visst hunkjønn generelt ikke-data-kompatibel...

Lenke til kommentar

skjønner ikke hva folk hyler om,eg klarer fint å separere datalivet og resten av livet fra hverandre......det jeg prøver å si er vel egentlig at tiden da folk var enten datanerder (les: bill gates) eller sosiale (les: fonzie) er over!

nå er det helt ok å drive med data samtidig at man driver med noe annet..:smile:

 

greit nok, enkelte er litt mer extreme enn andre på et av feltene, men det GÅR an:-D

Lenke til kommentar

Hmm... Jeg trodde at jeg skulle ha samme problemet (jeg er 16 år). Men det viste seg slik at når jeg er med dama, glemmer jeg dataen 100%. Hvis dere har problemer med å glemme den forbannade pc'en når dama ringer og sier: "Du. Kan du komme opp nå... Foreldrene mine er vekke i 5 timer :wink: (homp, homp)". Da kan du ikke like damen din. Ellers mener jeg at du har ett STORT problem i hodet ditt...

Jeg er med damen min fra klokken 15:00 til 21:30 omtrent hver eneste dag. Og jeg er (rettere sagt, var) en skikkelig datanerd. Og jeg er bare glad for at jeg kan være med henne så mye. Dere burde ikke være så sinnsykt opphengt i pc'en. Det finnes mye bedre ting man kan gjøre på. F.eks. VÆRE MED DAMEN UTEN NOE PC INVOLVERT!!! Hvis det er ett problem for dere kan dere bare takke dere selv, og ryke og reise!

Lenke til kommentar

Hmm. vel, mitt problem er noe annerledes, samboeren min blir aldri leiv av pc'n, så det er heller jeg som må syte og klage for å få brukt maskina. Hun er rett og slett umettelig... (på så mange måter :lol: ) ... nåvel, kanskje spesiellt men slik er det. Noen storslakter i Quake3 eller Unreal er hun derimot ikke (hun digger Sims... av alle ting...)

Lenke til kommentar

hei

 

 

Det funker så og si aldri, de fleste damer hater at

vi sitter og holder på med pc istedenfor og sitte og

prate med de..

 

starcraft og sof og diablo kostet meg dama :smile: det er vel ikke så ille men det hjalp ikke at jeg brukte så mye tid på pc'en

 

 

Men damer er det nok av :smile: :smile:

 

_________________

Asus a7v 266

Tunderbird 1400

256mb ddr apacer

Asus v8200 pure

live 1024 player

cambrigde desktop theatre5.1

hp cd/rw 9310

viewsonic 19

Aopen hq08 3 kabinett vifter

taisol cgk 760 m papst vifte

 

[ Denne Melding var redigert av: TheTurboMan på 2002-01-16 14:06 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...