Gå til innhold

iPhone - Pandora app - Noen som har fått det til?


Anbefalte innlegg

ref. reklamen på pandora og eksponering på div. forumer rundtom i USA (google "iphone pandora") så er dette absolutt noe jeg vil ha på iphonen min ..

 

Problemet er bare at pandora er forbeholdt amerikanske brukere.. på en normal pc er det bare å kjøre trafikk til pandora.com via en US proxy, men med iPhone og iTunes er det litt værre..

 

1: Du må sette opp f.eks et VPN fra iPhone til en server og få den til å route trafikken til pandora.com via en US proxy [FIXED]

 

2.1: Du må få signet up for en US iTunes account

 

2.2: Det er trolig også en IP-sjekk når du laster ned app'et

 

Punkt 1 er iallefall fixed (sudohacka foreløpig med pptpd(skal bytte, vet det er usikkert:P), privoxy, tor og litt enkle iptables script)

 

Punkt 2.1 sliter jeg litt med.. ser flere sier man kan signe up for en iTunes account uten kredit/debitkort, men jeg har ikke funnet noen guide som funker

 

Puntk 2.2 overkommes ved at jeg setter opp et vpn fra maskinen iTunes kjører i fra til samme server som iPhonen vpn'er til, men jeg vet ikke om det er risiko for at det blir issues når jeg i ettertid skal "reverte" iPhonen til å authe seg som min faktiske iTunesbruker [vil jo gjerne få brukt iStore for å kjøpe andre ting..]

 

 

Noen som har prøvd på dette, eller har forslag?

 

 

Til moderatorer: Om dere mener dette er litt på kanten, beklager jeg.. Dette [ å omgå pandora.com's USA-restriskjon og regge en iTunes konto som om jeg var en amerikaner] ] er kanskje litt på kanten, men så er jo det også noe som flere store har skrevet om før, med direkte forklaring til hele prosessen for PC - dessuten er det fælt mye poster om jailbreaking etc så håper posten får være i fred :)

 

Disclamer: Only intended for educational purposes - use outisde that definition is not intended :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...