Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows recovery options på Windows Vista 32


Anbefalte innlegg

Sitter med min laptop en Acer Aspire 5610z som ikke vil starte opp om det så smalt. Jet setter den på og får to valg: 1)Start oppstartsreprasjonsverktøyet. 2) Start som vanlig, noe som ikke går, den bare restarter seg og jeg får de samme valgene igjen.

 

Ok, jeg velger valg 1, og windows recovery option kommer opp some sier dette:

 

Select an operating system to repair and click next. Only Windows Vista operating systems are listed and can be repaired
vell, det står ingen valg der, så det står noe under.

 

If you do not see your operating system listed, click Load Drivers to load drivers from your hard disk
Jaha, har prøvd meg frem, men finner ikke det den vil jeg skal finne.

 

Angående F8, så virker ikke dette. Finnes det noen plass på nettet jeg kan laste ned VISTA 32 bit lovlig, ettersom jeg allerede har det eller noe sånt? Eller kan noen hjelpe meg med dette problemet?

 

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Vel vist du allerede har det så kan jeg ikke se noen ondskap i at du laster det ned fra en torrent side så lenge du setter inn din egen lisens kode.

 

Det du også kan gjøre er og ringe Acer og forklare dem problemet og be dem sende deg en dvd med vista på. Dette jeg gjorde med min Dell pc.

 

Men vet også at HP har sluttet med cd-er og de ba meg bare kjøpe en ny XP cd noe jeg syntes var helt latterlig siden jeg allerede hadde en lovlig xp lisens som fulgte med pc-en.

Så jeg lastet ned XP fra en tracker bare og følte ikke noe slemmhet i det, for jeg har jo alt betalt for det og når firmaet nektet å gi meg en ny cd hadde jeg liksom ingen annen utvei, for og betale 800 for en ny cd med lisens kode kom jeg ikke til og gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...