detvarvondtdet Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Hei Har akkurat fått min nye pc som jeg er strålende fornøyd med. Det jeg ikke er så fornøyd med er at musen og tastaturet mitt ikke virker når jeg plugger de i ps2 kontaktene. Når jeg plugger de i 2 usb kontakter så virker de derimot. Tror noen at det er en defekt på HK? eller er det noe i vista jeg ikke kan som kan "aktivere" ps2 kontaktene? (den grønne og lilla. Musen er en Logitech mx518 og et media tastatur også fra Logitech. HK er et asus p5n-D. anyone?
GLOCK05 Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 (endret) Har du husket på at ps2 ikke virker som "hotswap-enheter"? Ps2-enheter skal koples til når maskinen er avslått. Endret 24. juli 2008 av GLOCK05
Thorsen Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 PS/2 er ikke plug and play, det er viktig å få med seg. Man kan faktisk risikere at man ødelegger kontaktene dersom man kobler med strøm på, dog det har jeg aldri opplevd selv og jeg har koblet med strøm flere ganger. Ellers kan du skjekke i bios å se om det er et valg for enable/disable PS/2
detvarvondtdet Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Skrevet 24. juli 2008 Visste faktisk ikke at man måtte koble de på når pc er av.. skal sjekke det etterpå jeg..tar en titt i bios om det ikke virker alikevel.. Takk for kjappe svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå