Gjest Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 hei jeg har aldri skjønt hvordan man får det. jeg får det tilfeldig bare noen ganger, jeg skjønner ikke systemet for å få det. fordi det hadde vert veldig godt å vite å spare en masse penger.
Frohman Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Du får det kun i byer og kun ved militser. Nivået på byen bestemmer hvor mange militser du kan ha i garnisonen uten at det koster deg en dritt.
Gjest Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 men hvor er det at det står hvor mange? i medieval har jeg hatt det på highland nobels, og det er noen ganger i fort i medieval. i rome er jeg ikke helt sikker, men har hatt andre en town milita der.
Frohman Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Hvor mange varierer etter bystørrelse. Den største byen har plass til seks eller åtte tror jeg. Øker vel med 1 plass for hvert nivå.
olus Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Rart. Spiller som Kiev Russ nå å hadde ikke mye penger. Stappa byene fulle me milita uten at det kosta meg en dritt. Sendte alle nordover å tok over Nortengrov med bare amatør milita :D:D
Frohman Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Har ingen erfaring på systemet i kingdoms, bare så det er sagt. Om det er noen forskjell selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå