Gå til innhold

Backup av bokmerkene i Firefox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Lurer på hvordan du tar backup av bokmerkene som ligger på den persjonlige linjen i Firefox? Det står importer under fil menyen, men finner ingen eksporter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det ligger en bookmarks.html fil under

I vista: C:\Users\BRUKERNANV\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\TILFELDIGBRUKERKODE.default\

eller på XP mener jeg å huske det er c:\documents & settings\BRUKER\application data\mozilla\firefox\profiles\TILFELDIGBRUKERKODE.default\

Eller så :)

Skrevet

Bookmarks > Organize Bookmarks > Import and Backup

Der kan du velge å eksportere som html eller skrive en backupfil.

Men den beste formen for backup er for min del Foxmarks som automatisk synkroniserer endringer i bokmerkene mot nettet, som så kan hentes ned på hvilken som helst annen Firefox installasjon rundt om i verden :)

Skrevet
Bookmarks > Organize Bookmarks > Import and Backup

Der kan du velge å eksportere som html eller skrive en backupfil.

Men den beste formen for backup er for min del Foxmarks som automatisk synkroniserer endringer i bokmerkene mot nettet, som så kan hentes ned på hvilken som helst annen Firefox installasjon rundt om i verden :)

Hva er forskjellen på og eksportere som html eller skrive en backupfil??

Skrevet

At den kan importeres til tidligere utgaver av Firefox og andre browsere. Firefox 3 bruker SQLite for de nye bokmerkene.

Skrevet

At den kan importeres til tidligere utgaver av Firefox og andre browsere. Firefox 3 bruker SQLite for de nye bokmerkene.

ok ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...