Pizzaen Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Hei Lurer på hvordan du tar backup av bokmerkene som ligger på den persjonlige linjen i Firefox? Det står importer under fil menyen, men finner ingen eksporter.
MrLee Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 det ligger en bookmarks.html fil under I vista: C:\Users\BRUKERNANV\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\TILFELDIGBRUKERKODE.default\ eller på XP mener jeg å huske det er c:\documents & settings\BRUKER\application data\mozilla\firefox\profiles\TILFELDIGBRUKERKODE.default\ Eller så
Trynemjoel Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Bookmarks > Organize Bookmarks > Import and Backup Der kan du velge å eksportere som html eller skrive en backupfil. Men den beste formen for backup er for min del Foxmarks som automatisk synkroniserer endringer i bokmerkene mot nettet, som så kan hentes ned på hvilken som helst annen Firefox installasjon rundt om i verden
Pizzaen Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Skrevet 23. juli 2008 Bookmarks > Organize Bookmarks > Import and Backup Der kan du velge å eksportere som html eller skrive en backupfil. Men den beste formen for backup er for min del Foxmarks som automatisk synkroniserer endringer i bokmerkene mot nettet, som så kan hentes ned på hvilken som helst annen Firefox installasjon rundt om i verden Hva er forskjellen på og eksportere som html eller skrive en backupfil??
RattleBattle Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Hva er forskjellen på og eksportere som html eller skrive en backupfil?? At den kan importeres til tidligere utgaver av Firefox og andre browsere. Firefox 3 bruker SQLite for de nye bokmerkene.
Pizzaen Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Skrevet 23. juli 2008 Hva er forskjellen på og eksportere som html eller skrive en backupfil?? At den kan importeres til tidligere utgaver av Firefox og andre browsere. Firefox 3 bruker SQLite for de nye bokmerkene. ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå