Gå til innhold

Sony Vegas 7 finner ikke video track?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Når jeg skal legge inn en film i Sony Vegas 7, kommer bare lyden, og ikke noe video. Det gjelder bare "filmer" som jeg legger inn på PCen.

Noen som vet hvorfor?

Endret av Jonas9300
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd det samme selv et par ganger, men det var fordi at Vegas ikke støttet filformatet eller manglet codec.

Vet ikke om dette gjelder i ditt tilfelle, men etter at jeg installerte en codec-pack fikk jeg åpnet viedoklippet i Vegas.

Skrevet
Har opplevd det samme selv et par ganger, men det var fordi at Vegas ikke støttet filformatet eller manglet codec.

Vet ikke om dette gjelder i ditt tilfelle, men etter at jeg installerte en codec-pack fikk jeg åpnet viedoklippet i Vegas.

Ok. Hvordan installerer man "codec-pack?"

Filformatet er AVI, så det skal virke. ;)

Skrevet
Ok. Hvordan installerer man "codec-pack?"
På same måte som dei fleste andre program: Du laster ned installsjonsfila og dobbelklikker på den.

Jadå, eg veit at det ikkje var det svaret du ville ha. Men det er ikkje nødvendig å installere ein pakke med ein haug med kodekar du ikkje treng. For å finne ut kva kodek som har vorte brukt til å komprimere videoen, og dermed kva kodek som trengs for å dekode videoen, kan du laste ned GSpot og opne videofila i denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...