Jonas9300 Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 (endret) Hei. Når jeg skal legge inn en film i Sony Vegas 7, kommer bare lyden, og ikke noe video. Det gjelder bare "filmer" som jeg legger inn på PCen. Noen som vet hvorfor? Endret 23. juli 2008 av Jonas9300
Zpurs Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Har opplevd det samme selv et par ganger, men det var fordi at Vegas ikke støttet filformatet eller manglet codec. Vet ikke om dette gjelder i ditt tilfelle, men etter at jeg installerte en codec-pack fikk jeg åpnet viedoklippet i Vegas.
Jonas9300 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Skrevet 23. juli 2008 Har opplevd det samme selv et par ganger, men det var fordi at Vegas ikke støttet filformatet eller manglet codec. Vet ikke om dette gjelder i ditt tilfelle, men etter at jeg installerte en codec-pack fikk jeg åpnet viedoklippet i Vegas. Ok. Hvordan installerer man "codec-pack?" Filformatet er AVI, så det skal virke.
Aqualong Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Filformatet er AVI, så det skal virke. AVI er ikke noe filformat, det er bare en container. Du mangler garantert en codec.
Torbjørn T. Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Ok. Hvordan installerer man "codec-pack?"På same måte som dei fleste andre program: Du laster ned installsjonsfila og dobbelklikker på den. Jadå, eg veit at det ikkje var det svaret du ville ha. Men det er ikkje nødvendig å installere ein pakke med ein haug med kodekar du ikkje treng. For å finne ut kva kodek som har vorte brukt til å komprimere videoen, og dermed kva kodek som trengs for å dekode videoen, kan du laste ned GSpot og opne videofila i denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå