Jokerpoker Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Som tittelen sier... Jeg kan ikke finne noen dynasty warriors spill i "fysiske" butikker. Akkuratt nå leter jeg etter dynasty warriors 6 til ps3, men jeg hadde det samme problemet med dynasty warriors 4 (som jeg aldri fikk tak i) og 5 (som jeg fikk tak i ) Vet noen om noen butikker eller må jeg til nettbutikk? takker for svar
Fenixen Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 om du har en gamestop butikk i nærheten så bestiller de vel det du vil ha..
Jokerpoker Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Skrevet 22. juli 2008 om du har en gamestop butikk i nærheten så bestiller de vel det du vil ha.. ante ikke at gamestop fantes i norge... noen i oslo?
Walts Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 om du har en gamestop butikk i nærheten så bestiller de vel det du vil ha.. ante ikke at gamestop fantes i norge... noen i oslo? er fler, samme som ebgames er en på byporten iallefall
Slugge Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 spiderman butikkene pleier vel å bestille inn det man vil ha og tror jeg... så lenge det er spill som er aktuelle.... men er du SIKKER på at dette spillet er kommet til europa/norge da?
Jokerpoker Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Skrevet 22. juli 2008 (endret) spiderman butikkene pleier vel å bestille inn det man vil ha og tror jeg... så lenge det er spill som er aktuelle.... men er du SIKKER på at dette spillet er kommet til europa/norge da? ganske sikker, ja. i følge den norske playstation siden (no.playstation.com) kom det ut 7. mars i år Endret 22. juli 2008 av Jokerpoker
Kris Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Vgp.ca har Dynasty Warriors 6 til 340kr. inkludert frakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå