Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med lading av batteri på laptop


Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt trøbbel med lading tidligere, og laptopen med lader er ikke eldre enn et år gammel.

 

Koblet til på vanlig måte, men når jeg holder musepekeren over batteri/strøm-ikonet står det "5 % tilgjengelig (koblet til, lader ikke)".

 

Men de fem prosentene burde vært oppbrukt for lengst, hvis det stemte at batteriet ikke ble ladet opp.

 

Noe galt noe sted, og hva kan det isåfall være?

 

Compaq/Vista.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg har aldri hatt trøbbel med lading tidligere, og laptopen med lader er ikke eldre enn et år gammel.

 

Koblet til på vanlig måte, men når jeg holder musepekeren over batteri/strøm-ikonet står det "5 % tilgjengelig (koblet til, lader ikke)".

 

Men de fem prosentene burde vært oppbrukt for lengst, hvis det stemte at batteriet ikke ble ladet opp.

 

Noe galt noe sted, og hva kan det isåfall være?

 

Compaq/Vista.

 

 

Hadde det samme problemet selv her en dag...

Det skjedde rett etter at det hadde vært tordenvær, så jeg var litt nervøs for at datan hadde daua, jeg målte spenning både ut og inn på laderen så den fikk riktig spenning.

Så tok jeg ut batteriet og målte riktig spenning også der!? men når jeg satte i batteriet igjen så funka alt som det pleide... :wee: har ikke hatt noe problem siden...

prøv å ta ut og sett inn igjen batteriet du også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...