Gå til innhold

noen som har habbo


Anbefalte innlegg

hei jeg lurte på om det var noen som hadde habbo.

det er veldig kult vis du vil lage deg en save går du innpå.jeg skal sende en venneinvitasjon til dere vis dere lager dere.NB da må du si brukernavnet.dere kan være med i en fotballklubb son jeg startet i går

 

hilsen meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Habbo opplegget ble ødelagt i 2006 - 2007.

 

Spilte selv litt her og der, men '05 var da ideen var helt NY og nesten ingen hadde laget ett spill som var basert på alle språk (derav og norsk, dansk, svensk...)

 

Selvom jeg sjekket her om dagen for å gi kusinene mine noen møbler (de er 12år så.) Jeg var ganske "rik" ettersom jeg startet med en venn og vi kom ganske godt i gang med å få tak i møbler.

 

Men; HVORFOR I HELV... HAR DE SPLITTET "ETASJENE"?!?! Klubb etg. var jo der man hadde klubbene (der jeg og min venn tjente møbler), men nå er det jo 1mill etasjer som er "gråe" dermed er de nesten tomme.

 

Forresten, gamle brukeren min er KeZa, men den som broren min har hatt heter Air-Guitar.

Men de er aldri på, så ikke noen vits med å sende meg en venneinv.

 

---Herregud, dette emne ble langt, men sikkert pga. jeg syntes det var et ganske facinerende spill når jeg var yngre.---

Lenke til kommentar
Habbo opplegget ble ødelagt i 2006 - 2007.

 

Spilte selv litt her og der, men '05 var da ideen var helt NY og nesten ingen hadde laget ett spill som var basert på alle språk (derav og norsk, dansk, svensk...)

 

Selvom jeg sjekket her om dagen for å gi kusinene mine noen møbler (de er 12år så.) Jeg var ganske "rik" ettersom jeg startet med en venn og vi kom ganske godt i gang med å få tak i møbler.

 

Men; HVORFOR I HELV... HAR DE SPLITTET "ETASJENE"?!?! Klubb etg. var jo der man hadde klubbene (der jeg og min venn tjente møbler), men nå er det jo 1mill etasjer som er "gråe" dermed er de nesten tomme.

 

Forresten, gamle brukeren min er KeZa, men den som broren min har hatt heter Air-Guitar.

Men de er aldri på, så ikke noen vits med å sende meg en venneinv.

 

---Herregud, dette emne ble langt, men sikkert pga. jeg syntes det var et ganske facinerende spill når jeg var yngre.---

jeg synes det er litt gøy nå men er ikke serlig rik.men det var veldig gøy før

synes jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...