themen Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 (endret) Etter den nye patch 2.4.3 ( se blide )har eg fått problem er med at en ticket står oppe hele tiden. Eg har prøvd det som står når man loger inn: eg har skrut av addons og har resett bruker overflaten slik som det stå. Det går vekk når eg skrue av addons men når eg skrur på addons komer den tilbake:) Er det noen som har det samme problemt? Noen som vet hva eg kan gjøre får å får det vekk Endret 20. juli 2008 av themen
Heart Break Kid Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Om du ser på loginscreen, sp ser du at det er på breaking news.
DisplayName123 Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Om du ser på loginscreen, sp ser du at det er på breaking news. *bilde* Eg har prøvd det som står når man loger inn: Tror det er lite annet å gjøre enn å ha addons avslått.
Tåkefyrste Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Oppdater Titan Panel http://wow.curse.com/downloads/details/618/ så skal det ordne seg.
themen Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Skrevet 20. juli 2008 takk Det hjalp:) å oppdatere titan panel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå