Gå til innhold

bytting av server PVP/PVE


Anbefalte innlegg

heisann, jeg har en kompis som angret litt på server valget og han valgte PvE Server og resten av Irl vennene hans inkludert meg er på PvP server. og har fårstått det slik at man kan kun migrere fra pvp til og fra pvp servere og kun fra PvP til PvE og ikke fra PvE til PvP?

 

ble litt mye tull her, men dere skjønner tegninga.

er det ingen måte og liksom få blizzard til og få min venn's karakter over til pvp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk byttet reversert en gang, men det var fordi jeg sendte mail der jeg sa at noen hadde hacket accounten og trensferet :). Men da mistet jeg all progressen jeg hadde gjort på den serveren jeg trensferet til (gull, profesions, gear etc.). Så det kan gå, men det tar litt tid.

Lenke til kommentar
Man kan bytte fra PvP server til en PvE server, men ikke motsatt, jeg har egentlig aldri skjOnt hvorfor...

Sikkert fordi da kan man slippe gankingen mens man levler også bare migrere til pvp server når man er 70.

 

Hvis det er tilfelle sA burde jo Blizzard legge opp til det. Tenk pA alle transfer pengene de fAr :p

Lenke til kommentar
Jeg fikk byttet reversert en gang, men det var fordi jeg sendte mail der jeg sa at noen hadde hacket accounten og trensferet :). Men da mistet jeg all progressen jeg hadde gjort på den serveren jeg trensferet til (gull, profesions, gear etc.). Så det kan gå, men det tar litt tid.

 

Og du betalte for PCTen med eget kort? Det er en rollback, så man mister alt som har skjedd siden overførselen. Blizzard suger.

Lenke til kommentar
Ganske tåpelig å angre seg etter at man får atskillige advarsler om at man ikke kan returnere til PVP realms (utenom RP > RPPVP > PVP workarounden) dersom man går gjennom med overførselen. :D

 

Kan jo også være snakk om noen som alltid har spilt på PVE realm, men har lyst til å transfere til en annen realm hvor man har flere venner som spiller. ;)

Lenke til kommentar
"noen" burde jo fortsatt ikke startet på pvp realm...

 

PvE, me hvorfor ikke? Skal man tenke" Jeg lurer paa om jeg kanskje skal transfere en gang i fremtiden saa da maa jeg velge PvP"?? det er jo bare dumt, hva hvis "noen" ikke hadde lyst til aa bli ganka hver gang han viste trynet i STV?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...