Gå til innhold

Seriøst!? Nye black artic wolf kommer!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg hørte at det nye spillet reetam kommer til ps3 fordi xbox stanker for hardt at jeg sprenger, aka wii er også bra

Er dette sant? (at peisen min er kul)

Endret av huonki
Videoannonse
Annonse
Skrevet

!? kødder du!? OMFG!! damn gleder meg så skinnsykt mye nå!! håper det er sant!! cuz på xbox ville det jo ikke kunne kjøre pga den stanker for hardt... håper det kommer til ps3 as!! (men ja, wii er også bra)

Skrevet

Nei tror da ikke det, har du ikke prøvd det gamle spillet artic black-wolf på atari? Sånn ville det vært på wii

Skrevet (endret)

ja, retro spill selger ikke så bra på wii, selv om jeg elska abw på atarien da!!

ment tenk hvor kult roolex ville blitt på wii!

Endret av aria-sama
Skrevet

Meh, bare slutt å tenk på roolex, men artic black wolf 2.1 kommer til ps3 og wii snart, så på hjemmesiden dems at xbox hadde ikke nok tillegsfunksjoner, så de droppa den.

Skrevet

Ja, men det er ikke et spill, xbox får sånn film aktig ting, som har sånn encrypt ting, så den bare kan spille på xbox. Men hørte også at ps3 hadde en altfor bra blu-ray spiller så den kan spille det den også

Skrevet

var det ikke bare sånn at når du kjøpte ps3 versjonen så fulgte det med en sånn usb-minnebrikke som hadde avi-versjon av cutscene? sånn at man kunne spille på xbox og=Þ? sånn jeg skjønte det utifra interviewet:P

Skrevet

nei, de endret det, det kommer 1 xbox dvd film, 1 bluray spill (ps3), og liksom.. Xbox versjonen kan spilles på ps3 siden den er for sterk

Skrevet
nei, de endret det, det kommer 1 xbox dvd film, 1 bluray spill (ps3), og liksom.. Xbox versjonen kan spilles på ps3 siden den er for sterk

skjønner.. det er faktisk bedre, nice choice :thumbup:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...