Gå til innhold

Oppgradere laptop, HP Compaq 6715s


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg vil da oppgradere min laptop litt, har en HP Compaq 6715s.

 

Det jeg vil oppnå med oppgraderingen er at den kan gjøre Call of Duty 4. En venn av meg har en data som er dårligere, stasjonær, og han klarer å kjøre CoD4, men ikke feilfritt.

Jeg vil at min PC skal klare å kjøre CoD4 feilfritt med alt på Low. Low spiller jeg uansett om jeg har high end pc eller ei.

Jeg vil også ha linux kompatible produkter. Nettverkskortet og skjermkortet støtter ikke linux 100% hos meg.

 

Trenger mer prosessorkraft, kanskje et bedre skjermkort og sikkert noe mer.

 

Har du noe å anbefale?

 

En ting til, desto mindre pris desto bedre :)

 

Specs finner du i linken lenger oppe. Og bekjymrer meg ikke for å bryte "garanti" elno ved å åpne og mekke, ettersom det er blitt gjort før, bare da med backup av HDD.

 

 

Takk.

 

- X

Endret av xcitu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg vil da oppgradere min laptop litt, har en HP Compaq 6715s.

...

Specs finner du i linken lenger oppe. Og bekjymrer meg ikke for å bryte "garanti" elno ved å åpne og mekke, ettersom det er blitt gjort før, bare da med backup av HDD.

 

Berbare maskiner er ikke noe som er lett å oppgradere eller er designet for å oppgradere. Aller minst de billige maskinene. Her er det bare en ting å gjøre: Kjøpe nytt.

Lenke til kommentar

På bærbare pcer så er det generelt lite man kan oppgradere uten vanskeligheter (unntakene er jo RAM og HDD). Lønner seg ganske enkelt å kjøpe ny pc :)

Man får jo Acer Aspire 5920G til 5495,- hos elprice. Har en slik selv og den drar CoD4 kjempebra. Denne pcen er eldre modell i Aspire serien, men det er fortsatt et bra kjøp =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...