Gå til innhold

valg og anbefaling til ny effekt forsterker


Anbefalte innlegg

Heisann, jeg skal flytte, og da blir min onkels gamle og ikke minst nedslitte rørforsterker lagt igjenn, og da tenker jeg på og kjøpe meg ny forsterker selvføleligt.

Men det står mellom to valg til mine Cerwin Vega VE-12F.

 

SOM DERE SIKKERT LEGGER MERKE TIL ER AT JEG TRENGER EN EFFEKT FORSTERKER OG DET EG HVA JEG HAR VALGT UT.

Har en mikser som jeg fikser alt med :)

 

Cerwin Vega Forsterkeren :

http://hifiklubben.no/produkter/stereo/for...erker_svart.htm

 

 

-

 

Nad Forsterkeren:

http://hifiklubben.no/produkter/stereo/for...terker_graa.htm

 

Takker for alle serriøse svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er overhode ingen problem å spille høyt nei. ;)

 

Det er dugelig med bass ja, det skulle bare mangle. Om du beholder den "herlige" lyden som du er vandt til med ditt tidligere oppsett, vet jeg ikke. Men forsterkeren er iallefall kraftig nok til å utnytte høytalerene skikkelig. Kan jo slevfølgelig hende at det er enda mere og hente med en enda kraftigere forsterker, men jeg har mine tvil, det er jo begrenset hvor mye høytaler man får for 4000kroner.

 

Jeg har klart å ta sikringen på høytalerene uten å høre noe forvrengning (måtte finne ut ca hvor grensa går) og må bare si, hvis du skal bruke dette hjemme i et normalt rom, og det ikke spiller høyt nok med den forsterkeren, bør du tenke på å skaffe enda heftigere høytalere. ...og da må du kanskje opp på en enda kraftigere forsterker igjen og. :p

 

 

Du får ikke lånt en slik CV-forsterker fra hifiklubben da? Så kan du finne ut selv om du blir fornøyd. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...