Gå til innhold

[AoC]Skandinavisk guild på Battlescar


Anbefalte innlegg

Har nettopp startet opp en skandinavisk guild på battlescar med en vennegjeng. For øyeblikket er vi helnorsk men søker stadig nye medlemmer. Holder på å fikse opp et forum og ventrilo server som snart er oppe og kjører.

 

Leter etter nye medlemmer så viss noen her spiller på Battlescar og er interessert i ny guild ikke nøl med å si ifra! Vi går under navnet " Moods of Norway ", og ja, det er inspirert fra klæsmerket.

 

- Sopranos

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettopp startet opp en skandinavisk guild på battlescar med en vennegjeng. For øyeblikket er vi helnorsk men søker stadig nye medlemmer. Holder på å fikse opp et forum og ventrilo server som snart er oppe og kjører.

 

Leter etter nye medlemmer så viss noen her spiller på Battlescar og er interessert i ny guild ikke nøl med å si ifra! Vi går under navnet " Moods of Norway ", og ja, det er inspirert fra klæsmerket.

 

- Sopranos

Lol, jeg har sett deg og Moods idag og jeg har game'a med deg også tror jeg:P

Men sorry ikke no moods her.

Lenke til kommentar
Kjører selv social i Avatar, noen venner fra WoW der. Er ikke lett å komme inn i ett top guild på battlescar nå!

Valhall er vel et ganske stort guild med 150+ norske folk tier 2 og guild by ellno. er ikke helt sikker siden jeg bare quester osv. så er ikke så mye med i guild chatten og sånn.

Men vi rekruterer 30+ alle classer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...