mhagen Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 Når maskinen min har stått i "dvale-modus" blir den ustabil etterpå. Det går max 5-15 min før den "fryser" helt. Kjører XP-pro. OK temperaturer. Noen tips! MH
Gef Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 Det som kan hjelpe da er at du må legge os inn på nytt... :-?
brune-ha Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 Var sånn hos meg før, hjalp ikke å formatere. Men virker etter jeg kjøpte ny: HD HK CPU Mer minne
dimiles Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 HELT UAKTUELT! ikke regn med at du får hjelp når du utelukker noe forslag og ikke forteller noe om maskinens specs. regner med at du har C og D og da er det jo ike no stort problem å reinstallere OS. Hvorfor må du absolutt ha den i dvale-modus?
mhagen3 Skrevet 17. mars 2003 Skrevet 17. mars 2003 Var sånn hos meg før, hjalp ikke å formatere.Men virker etter jeg kjøpte ny: HD HK CPU Mer minne Har store planer om dette...
mhagen3 Skrevet 17. mars 2003 Skrevet 17. mars 2003 HELT UAKTUELT! ikke regn med at du får hjelp når du utelukker noe forslag og ikke forteller noe om maskinens specs. regner med at du har C og D og da er det jo ike no stort problem å reinstallere OS. Hvorfor må du absolutt ha den i dvale-modus? Ikke for å være tverr :-? Jeg har bare brukt veldig mye tid på å sette opp maskinen slik den er nå... Har faktisk 2 hardisker, så det burde jo gå an... Specs: duron 1200 ABIT KT7A 256 SDRAM (7ns) GEFORCE2 MX 64 MB (SDRAM) Seagate Barracuda IV 80 GB IBM Bråkebøtte / kranglefant 40GB (brukes til sikkerhetskopiering via Norton + arbeidsdisk ved videored.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå