Gå til innhold

Pro Cycling Manager 2008


Anbefalte innlegg

  • 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Takk for svar!

 

Så dette er den siste? Er dette med de nye lagene/rytterne også? (1.0.2.3. (Andre patch, og siste))

 

Må jeg bare installere den, eller begge to som du gav link til? Og i tilfelle hvilken rekkefølge? Jeg har instalert PCM 2008..

 

Takker for svar igjen!

Endret av Obaerlis
Lenke til kommentar
Hei!

 

Takk for svar!

 

Så dette er den siste? Er dette med de nye lagene/rytterne også? (1.0.2.3. (Andre patch, og siste))

 

Må jeg bare installere den, eller begge to som du gav link til? Og i tilfelle hvilken rekkefølge? Jeg har instalert PCM 2008..

 

Takker for svar igjen!

Har du innstallert 2008, tror jeg bare du trenger å legge inn 1.0.2.3. Den andre patchen er bare hvis du allerede har 1.0.2.2. Hvis jeg har forstått det riktig. Bare til å prøve. Verdt å merke seg at du selv kan endre på lag og ryttere(ferdigheter, Navn, etc.). Det ligger i database editoren, som du kan trykke inn på i autokjør. Lykke til!

Lenke til kommentar

Hei hei!

 

Tusen takk for veldig gode svar! Jeg fikk det til til slutt!

 

Men nå har jeg fått et annet problem.. :(

 

Hver gang jeg starter et ritt/etappe klikker spillet hver gang rittet/etappen er ferdig lasta, og jeg skal akkurat til å starte på rittet/etappen, og da slutter spillet helt å virke, og den går ut til desktopen..

 

Andre som har hatt dette problemet? Hva kan jeg gjøre!?

 

Værsåsnill hjelp!?!?

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Hei hei!

 

Tusen takk for veldig gode svar! Jeg fikk det til til slutt!

 

Men nå har jeg fått et annet problem.. :(

 

Hver gang jeg starter et ritt/etappe klikker spillet hver gang rittet/etappen er ferdig lasta, og jeg skal akkurat til å starte på rittet/etappen, og da slutter spillet helt å virke, og den går ut til desktopen..

 

Andre som har hatt dette problemet? Hva kan jeg gjøre!?

 

Værsåsnill hjelp!?!?

 

Takk for svar!

Vil anbefale deg å sjekke grafikkinstillingene. Jeg har aldri hatt det problemet, må bare si det. Iallefall ikke etter patchen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei :p

Jeg lurer på om hvordan man kan spille online?? :yes:

 

hadde vert glad for svar :!:

Gamecenter. (Du må lage en account, hvis du ikke har.) Deretter går du inn på pro cycling manager 08 rom'et. Der kan du joine spill. Slik spiller man Online. Vil du spille LAN, kan du bare bruke multiplayer rett inne i spillet.

Enjoy!

Lenke til kommentar
Hei :)

 

Kan du sende den linken til gamesenter??

 

Og finnes det noen koder som gjør at jeg kan fortsette i klubben etter jeg har blitt sparka?? :hrm:

 

og har du noen tips til klubb??

glad for svar :)

sansynligvis ikke noen koder som gjør det mulig, men vil anbefale deg å prøve et kontinentallag som er ledig. Kan jo alltids være spennende. Og hvis du skal velge blant noen klubber, så kunne du kanskje prøvd Garmin, LPR eller et annet lag - for så å rykket opp til Pro-Tour status. Men link til Gamecenter finner du her

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...