EpideMiC Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Som dere ser har jeg nettopp fått PreOrderKiten min og laget meg konto på WAR-Eu siden, Men jeg finner ikke fram til den plassen der jeg skal skrive inn de der kodene, Som til Live Start, og ikke minst Open Beta! Har registrert meg til open beta og sendt DxDiag filen men finner ikke frem til der jeg skal skrive inn koden for og garantert være med i Open Beta. Noen som kan hjelpe meg?
DirtyBit Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 det kommer seinere, når de bestemmer seg for å release "open beta" du får ikke garantert plass i betaen annet enn openbetaen som kommer om ikke så lenge, closed beta er for dem som har vunnet konkuranser / trukket ut av newsletter medlemmene :<
EpideMiC Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Skrevet 27. juli 2008 det kommer seinere, når de bestemmer seg for å release "open beta" du får ikke garantert plass i betaen annet enn openbetaen som kommer om ikke så lenge, closed beta er for dem som har vunnet konkuranser / trukket ut av newsletter medlemmene :< Ja okei, vet du når Open Beta kommer ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå