Gå til innhold

[Løst] Lagger i BF2 med 30 ping

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Så var dagen her for at eg skulle plukke opp Bf2 frå hylla etter nesten 1 år uten spillet.

Men til min store skuffelse kunne eg ikkje spille pga Crazy lagg. Eg har 30ping og 100+Fps på mask gfx instilling.

I single player går det som ei kule

Er det nokon her som har hatt samme problemet eller kan hjelpe meg?

Endret av lassaron-jon
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så var dagen her for at eg skulle plukke opp Bf2 frå hylla etter nesten 1 år uten spillet.

Men til min store skuffelse kunne eg ikkje spille pga Crazy lagg. Eg har 30ping og 100+Fps på mask gfx instilling.

I single player går det som ei kule

Er det nokon her som har hatt samme problemet eller kan hjelpe meg?

Jeg tror jeg kan hjelpe deg... Først har du lukket alle andre store programmer? Kankje du trenger en bedre ruter eller så vet ikke jeg :thumbup:

Skrevet

Hei. jeg tror jeg vt hva problemet er... Først har du lokket alle andre store programmer? Andre har du et bra nok modem? Ellers vet jeg ikke.

Skrevet

Min pc er mye dårligere en din tror jeg. Og når jeg spiller bf 2 lagger det ikke noe :thumbup::thumbdown: Rart... Ossen pc har du a?

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)
Flott :)

Husk at hvis du setter [Løst] i emnetittelen slipper de som lurer på om du har løst problemet å lese hele emnet ;)

For folk med samme problem last ned BF Cleaner Den vil rydde opp i forskjellige mapper som lagger ned bf2 etter å ha spilt en stund. Det var derfor formatering av maskinen funket.

Endret av Zimmerh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...