lassaron-jon Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 (endret) Så var dagen her for at eg skulle plukke opp Bf2 frå hylla etter nesten 1 år uten spillet. Men til min store skuffelse kunne eg ikkje spille pga Crazy lagg. Eg har 30ping og 100+Fps på mask gfx instilling. I single player går det som ei kule Er det nokon her som har hatt samme problemet eller kan hjelpe meg? Endret 6. august 2008 av lassaron-jon
PGPR0 Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Så var dagen her for at eg skulle plukke opp Bf2 frå hylla etter nesten 1 år uten spillet.Men til min store skuffelse kunne eg ikkje spille pga Crazy lagg. Eg har 30ping og 100+Fps på mask gfx instilling. I single player går det som ei kule Er det nokon her som har hatt samme problemet eller kan hjelpe meg? Jeg tror jeg kan hjelpe deg... Først har du lukket alle andre store programmer? Kankje du trenger en bedre ruter eller så vet ikke jeg
PGPR0 Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Hei. jeg tror jeg vt hva problemet er... Først har du lokket alle andre store programmer? Andre har du et bra nok modem? Ellers vet jeg ikke.
lassaron-jon Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Skrevet 16. juli 2008 Lukka alle programm ja. Modemet er nokre år gammalt, men fungerte ypperlig før.
PGPR0 Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Kankje det er at du har alt for liten kapasitet på datan, men da hadde det legga før og da
PGPR0 Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Min pc er mye dårligere en din tror jeg. Og når jeg spiller bf 2 lagger det ikke noe Rart... Ossen pc har du a?
lassaron-jon Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Skrevet 16. juli 2008 Hadde plenty av plass ja, oppdatert Pb. Siste patch. Formatterte maskina no (ikkje av grunnen at bf2 ikkje fungerte) så vi får sjå kva som skjer
nree Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Hvis det er bærbar må du skru opp CPU ytelsen. Det var problemet når jeg spilte og spillet hang etter hele tiden.
lassaron-jon Skrevet 3. august 2008 Forfatter Skrevet 3. august 2008 Veit ikkje kva det var - funka etter formattering
nree Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Flott Husk at hvis du setter [Løst] i emnetittelen slipper de som lurer på om du har løst problemet å lese hele emnet
Zimmerh Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 (endret) Flott Husk at hvis du setter [Løst] i emnetittelen slipper de som lurer på om du har løst problemet å lese hele emnet For folk med samme problem last ned BF Cleaner Den vil rydde opp i forskjellige mapper som lagger ned bf2 etter å ha spilt en stund. Det var derfor formatering av maskinen funket. Endret 4. august 2008 av Zimmerh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå